Kesian my dear..

Semalam kitorang keluar, yela, hari cuti, saja la jejalan kan... Emmm tapi ada la satu kejadian tu yang buat saya rasa sedih je.. Sepanjang malam saya duk teringat je pasal tu... Sebenarnya takda apa yang teruk pun yang berlaku, my dear pun cakap takda apa2 tapi saya ni haa yang terlebih EMO.. Yap, saya suka emosi tak bertempat.. cepat betul rasa sedih or kesian or pe2 je la dalam bab2, mengalirkan airmata ni...huhuu... Bukan pe, yang buat saya rasa sedih tu sebab my dear ni, risau kan saya & alisha so, time tu kira my dear macam caring terlebih la dekat kitaorang, yela, takut jadi apa2 kan, tapi alih2 dalam duk caring kat kitaorang tu, last2 my dear yang kene...huhuuu kesian tau... ibaratnya macam biar my dear yang kene takpa, asalkan anak & isteri dia ok.. kira macam sanggup berkorban la.. cewaahhh.. U see, sampai ke situ saya boleh berpikir.. Emmm apa kejadian yang berlaku tu, tak perlu la saya inform sebab saya tak mahu ungkit lagi, saya kesian..huhuu

P/s : Saya sangat2 sayangkan suami saya..!!! 
Kesian my dear..

0 comment... add one now