Hadiah dah sampai...

Actually pada 04/05/2011 saya dah terima hadiah dari mamaema punya cerita  cuma saya ni je yang tak buat entry.. Kemalasan melanda.. hihii.. Cuma hari ni jadi rajin pulak.. tu pun sebab dapat 2 lagi hadiah.. so, senang la, buat satu entry je.. hihii.. Meh nak tunjuk dekat u all apa yang saya dapat... ;-)


Si Alisha la yang paling sibuk nak bukak hadiah dari mamaema punya cerita
Bab2 kertas memang Alisha pandai mengoyak.. Kalau tak, takdala buku saya pun habis lunyai..muahhahah
 

 Ini lagi satu perangai.. dah dapat, terus masuk mulut.. Haipp!!


Tadaaa... Inilah hadiah dari mamaema punya cerita... macam tau2 je saya nak beli selipar dalam rumah ni yang baru...jimat duit.. muahahhah... Ohya, hadiah ni saya dapat pasal menang Contest Anakku Menangis Comel... Dulu saya ada bagitahu dekat entry ni

Pagi ni pulak saya dapat hadiah dari Karipapsayur.. Yang ni pulak saya dapat Bugslock.. Alaa saya ada cerita dekat entry Menang April GA...


Haa inilah bugslock tu.. dia duduk dalam plastik.. nanti nak guna baru buka.. hihii

Tengah syok2 dah dapat bugslock, tiba2 datang pulak posmen.. Dapat pulak lagi hadiah dari Nini D..
Yang ni pulak pasal saya join I Love My...... Contest.. Ohya, untuk contest ni, penganjur berbesar hati untuk bagi hadiah kepada semua yang jawab soalan dengan betul...jangan tak tau.. 71 orang pemenang hokay..!!! Saya salah seorang dari yang bertuah tu.. hihii


Haa, inilah hadiahnya.. penanda buku... Bagus tol la.. saya memang suka baca buku, selalu susah nak cari page yang last baca.. sekarang tidak lagi sebab dah ada penanda buku ni... hihiii

So, kepada mamaema punya cerita, Karipapsayur & Nini D terima kasih banyak2 yer... Hadiah u all best2.. saya suker.... hihii     

5 comments.. read them below or add one

jamilahamzah jamilahamzah May 16, 2011
jelesnya la...hehe...
QasehnyaRania QasehnyaRania November 02, 2011
hihihi...kaki contest upenye pn intan ni...bb dh kenal, tauan belog dh tgk muka, en somi dh tgk..tp umur bpa yer...??
ain'syaa ain'syaa June 04, 2012
chantiknya selipar tuuu
insan_marhaen insan_marhaen September 02, 2012
banyaknya dapat hadiah...:)