Dapat rebat dari Hammieheartshoppe.blogspot.com

Baru2 ni saya ada join GA dekat blog Hammieheartshoppe.. Kalau menang kita akan dapat sepasang kain untuk buat baju kurung ke kebaya ke.. ikut suka kita la kan.. Saya pun mencuba nasib la.. mana nak tau kot2 tahun ni dapat pakai baju raya free.. muahhahahaa

Keputusan untuk GA ni dah diumumkan hari Sabtu baru ni.. saya kalah daaa...huhuu Takda rezeki.. dah la buat entry best2 tau..tapi tak menang jugak.. hehehee.. Takpa la kan, entry orang lain lagi best la tu.. ;-)..
Tapi entah macamana, tengahari tadi buka blog, tengok2 dapat komen dari Hammieheartshoppe.. U all baca sendiri la komen Hammieheartshoppe kat bawah ni.. ;-) 


Kang dah tak pasal2 saya dapat rebat.. hihii.. Padahal hadiah GA tu hanya sepasang kain je.. mean, sorang je la pemenang.. tiba2 saya dapat pulak rebat.. Agaknya Hammieheartshoppe kesian kat saya kot.. hahhahha

Apa2 pun, Alhamdulillah.. tak sangka pulak tiba2 Hammieheartshoppe nak bagi rebat.. itulah yang dinamakan REZEKI.. ;-)

P/s : Thanks a lot Hammieheartshoppe 

0 comment... add one now