I'm so happy today... yipppiiiii :-)

Saya dah tak sabar nak update pasal Alisha... sebab saya sangat bangga dengan Alisha si budak kecik itu... muahahha... Saya nak bagitahu u all yang Alisha dah boleh berdiri sendiri... kalau sebelum2 ni, dia nak berdiri, dia akan pegang meja or apa2 je la lepas tu baru berdiri... tapi hari ini pada pukul 4:46 petang, saya tengah suapkan bubur dekat Alisha tiba2 dalam keadaan duduk tu, dia boleh berdiri sendiri macam kita ibu2 ni bangun nak berdiri dari tempat duduk... horrayyyyy.... soooo surprise... :-)

Hari ini umur Alisha 8 Bulan 17 hari ;p

3 kali dia duduk bangun macam tu... serius, saya jadi ternganga sekejap.. & wahhhh eppy sangat sebab tengok perkembangan Alisha dengan mata saya sendiri... saya orang yang pertama & saya adalah saksi penting.. muahahhah... Saya happy dapat jaga Alisha sepenuh masa... yeay yeay yeay....


Cerita sampingan sikit yer.. hihii Tengoklah tu gambar Alisha yang nak gigit bola besar tu.. Macamlah mulut dia tu besar sangat... Dia tak tahu yang bola tu lagi besar dari dia... muahahha.. 

"Saya bangga menjadi Ibu kepada Alisha"

4 comments.. read them below or add one

Dekcik Dekcik May 22, 2011
comel nye..nama pown sesuai jew..
LindaRahim LindaRahim May 22, 2011
cepat dia berdiri.. raya nanti dah cantik la pakai baju kurung...
echaRierie echaRierie May 22, 2011
waaa..comelnya ank akak..
:)
ummu muhammad ummu muhammad May 22, 2011
tahniah alisya sayang..suke name die comel je..geng muhammad jugak ni bangun sendiri mase umo2 alisha..muhammad tue minggu je dengan alisha rupenye..mudah2an jadi anak solehah yang hebat utk ibu! ibu bnyk berkorban utk alisha dengn ayah..acik sgt222 tabik hormatlah kt ibu alisha! ;)