Cenderahati dari Bayt Al-Iman

Alhamdulillah.. syukur kepada Tuhan.. Murah rezeki akhir2 ni..:-) Sebelum ni saya ada menyertai satu contest dari Bayt Al-Iman.. My Little Caliph Contest (MLCC).. Hadiah best2 tau.. Untuk 5 tangga teratas memang best la.. tapi saya tak tersenarai pun 5 teratas tu..hihii.. 
   
Tapi apa2 pun, yang saya nak bagitahu u all, Bayt Al-Iman berbesar hati untuk bagi cenderahati kepada semua peserta.. Alhamdulillah... Syukur kepada Tuhan.. Moga2 Bayt Al-Iman murah rezeki lagi... InsyaAllah.. :-)    

Haa u all nak tau tak apa hadiah saguhati tu.. best tau.. saya suker.. hihii  


Tadaaa inilah hadiahnya.. best kan.. walaupun saguhati tapi dapat baju baby 3-6 bulan...  suker3... Mesti Alisha pun suka.. Tapi Alisha dah 8 bulan..emm kalau muat boleh bagi Alisha pakai.. Kalau tak, untuk bakal adik Alisha la... hihii.. *Pssttt tahun depan nak bagi Alisha adik*.. muahahha

Ohya, kalau u all nak dapat maklumat2 yang mempunyai banyak pengajaran.. saya rasa u all boleh follow blog Bayt Al-Iman.. InsyaAllah tak rugi.. sedikit sebanyak, ada ilmu yang kita akan dapat..

2 comments.. read them below or add one

@LeenShamsh @LeenShamsh May 18, 2011
wah intan sagt terharu...seorang lagi peserta yg ke20 belum bagi details..pengetue pun sibuk lagi nak buat pemilihan..insyaAllah akan diusahekan segere sebelum sekolah cuti..pos secare beramai-ramai..ni jadi bagi baju baby boylah kan?hehe ;)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN May 18, 2011
Okla kalau sorg je lg.. :) baby boy?.. hihii Malu la pulak..^-^ InsyaAllah.. harap2 mcm tu la.. :-)