Cenderahati dari Bayt Al-Iman

Alhamdulillah.. syukur kepada Tuhan.. Murah rezeki akhir2 ni..:-) Sebelum ni saya ada menyertai satu contest dari Bayt Al-Iman.. My Little Caliph Contest (MLCC).. Hadiah best2 tau.. Untuk 5 tangga teratas memang best la.. tapi saya tak tersenarai pun 5 teratas tu..hihii.. 
   
Tapi apa2 pun, yang saya nak bagitahu u all, Bayt Al-Iman berbesar hati untuk bagi cenderahati kepada semua peserta.. Alhamdulillah... Syukur kepada Tuhan.. Moga2 Bayt Al-Iman murah rezeki lagi... InsyaAllah.. :-)    

Haa u all nak tau tak apa hadiah saguhati tu.. best tau.. saya suker.. hihii  


Tadaaa inilah hadiahnya.. best kan.. walaupun saguhati tapi dapat baju baby 3-6 bulan...  suker3... Mesti Alisha pun suka.. Tapi Alisha dah 8 bulan..emm kalau muat boleh bagi Alisha pakai.. Kalau tak, untuk bakal adik Alisha la... hihii.. *Pssttt tahun depan nak bagi Alisha adik*.. muahahha

Ohya, kalau u all nak dapat maklumat2 yang mempunyai banyak pengajaran.. saya rasa u all boleh follow blog Bayt Al-Iman.. InsyaAllah tak rugi.. sedikit sebanyak, ada ilmu yang kita akan dapat..

2 comments.. read them below or add one

ummu muhammad ummu muhammad May 18, 2011
wah intan sagt terharu...seorang lagi peserta yg ke20 belum bagi details..pengetue pun sibuk lagi nak buat pemilihan..insyaAllah akan diusahekan segere sebelum sekolah cuti..pos secare beramai-ramai..ni jadi bagi baju baby boylah kan?hehe ;)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN May 18, 2011
Okla kalau sorg je lg.. :) baby boy?.. hihii Malu la pulak..^-^ InsyaAllah.. harap2 mcm tu la.. :-)