Pemenang Mini Giveaway #46 & #47

Pemenang sila bagi NAMA & ALAMAT KE FACEBOOK SAYA yer... Saya bagi tempoh sehingga pukul 12 malam ni.. Jika tak, esok saya umum pemenang yang baru..

Mini Giveaway #46 - BATANG AISKRIM
4 : http://nusha1706.blogspot.my

11 : http://kathyrbain.blogspot.com

Mini Giveaway #47 - BATANG MANCIS

19 : http://zitaomar.blogspot.com

20 : Msvelentine.blogspot. my


"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 

{ 11 comments.. read them below or add one }

Puan Kutu Puan Kutu April 28, 2016
Tahniah pada pemenang
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI April 28, 2016
alhamdulillah rezeki lg dgn kak intan =)
Yui pm kat fb ya..
mummy_ayu mummy_ayu April 28, 2016
congrats kpd semua pemenang!!!
Kathy R'bain Kathy R'bain April 28, 2016
Alhamdulillah.. Kathy menang batang aiskrim..Tqsm sis..
timm bill timm bill April 28, 2016
tahniah kpd para pemenang!
Yana Libra Yana Libra April 29, 2016
tahniah..xsempat nak join..hehe
eita eita April 29, 2016
Alhamdulillah rezeki..hehe
yang baik yang baik April 29, 2016
owh... result dah keluar yer.
Tahniah kepada yang terpilih.
shahdiana shahdiana May 07, 2016
Tahniah sume...nama zita omar pun ada jgk aihhh....