Resepi kek coklat lembap yang confirm tak tukar resepi lain dah..

Dalam banyak2 resepi kek coklat yang saya buat, resepi ni lah yang PALING SIMPLE saya rasa.. Dah la simple, sedap pulak tu.. Saya siap buat bagi jiran.. Kata sedap, tak malulah bagi kat jiran.. ahhaha


Saya buat kek coklat dalam bekas kecik molek camni haa.. Bukan apa, senang anak saya nak makan.. Ohya, saya suka sangat dengan resepi ni sebab ia hanya guna 2 biji telur sahaja.. Saya memang suka resepi yang guna telur sikit ni sebabnya saya boleh buat lebih dari satu adunan kek.. senang cerita, dapat jimat telur la..


Kejadian dia pun, memang cunlah u all..!! Sedap tak beragak pulak tuh..!! masa saya makan tu teringat kek frozen yang saya tempah masa birthday Aqilah, macam ni la kejadian kek tu bila dipotong... Haihhh lepas ni bolehlah saya buat kek birthday pulak guna asas kek coklat lembap ni... muahhaha.. Resepi dia ni saya ambik dengan group Masak Apa Hari Ini di FB.. Saya kurang pasti resepi asal dari siapa, sebab saya ambik resepi ni pun di bahagian komen lepas tu save kat hp..


Saya malas nak salin resepi dekat sini, so saya lampirkan je la prinstscreen ni yer.. Ni pun ada mommy yang share di ruangan komen.. U all tryla, memang sedap kebaboommmmm!!! Lepas ni confirm saya tak tukar resepi lain dah...


"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 

6 comments.. read them below or add one

Farrah MF Farrah MF April 27, 2016
Memang cantik rupa paras kejadiannya :)
AnonymousAnonymous April 27, 2016
Assalam.. maaf lama x bertandang, yang ini mmg feveret KA jugak, plg senang nk bikin n plg penting sedap kan he3
cahayahidupku.blogspot.my cahayahidupku.blogspot.my April 27, 2016
Akak pun suka kek coklat kukus..
Terasa kelembapan nya..
Sedap bila di makan..'
Hendaknya makan waktu panas2 kan :)
Unknown Unknown April 27, 2016
Salam ina, cer try google resepi eggless choc moist. Lagi sedap. X payah guna telur langsung.