Cek Yang Ditunggu-tunggu telah sampai (^_^)

Kalau u all masih ingat, bulan 10 baru ni saya ada cashout earning nuffnang saya yang pertama.. sebabnya seperti yang u all tahu, saya nak beli LAPTOP MAINAN untuk Alisha sebagai tanda kenang-kenangan hasil dari saya berblog... hihii


Akhirnya cek yang ditunggu2 tu, saya dah pun terima minggu lepas.. Alaa jumlah dia bukan banyak pun tapi nak buat macamana kan, time cashout kan duit nuffnang tu, saya dah terlalu excited nak beli laptop alisha ni.. hihii.. So, minggu lepas jugaklah saya dah siap pergi taruk dalam bank... opsttt bukan setakat taruk dalam bank tapi yang lagi hebat dari itu adalah... saya dah pun beli laptop mainan alisha ituuuuuuu.... muahahhahahah

P/s : Baru2 ni My dear buat2 mengada ala2 sweet *Opsstt ada ke ayat mengada ala2 sweet?... hahhah whatever.... (",)* cakap saya lupa ucap terima kasih dekat dia kerana disebabkan kritikan2 dari dia lah blog saya dapat A...*Hahahaa A la sangat*.. So, untuk buah hati kesayangan saya tu.. terima kasih yer sebab selama ni kamulah yang menjadi pengkritik utama blog saya nih.. Saya sayang sama kamu lah... Muah (^_^) *Sekali sekala my dear buat mengada ala2 sweet.. comellah pulak*.. muahahhah ..

{ 20 comments.. read them below or add one }

QasehnyaRania QasehnyaRania December 12, 2011
tahniah....=)
semalam time BW aii terjumpa pic alisya ...upe2nya itu blog adik u...

haaa..keciknya dunia blog nih... =)
bila nk jumpa ina errrkk?bulan 1 nanti aii blk kedah..terigin nak jumpa alisya...sbb aii suka bdak2..
i"ALLAH
Nida Nida December 12, 2011
Boleh mintak belanja ler nih..hehe
ajumohit ajumohit December 12, 2011
tahniah intan, masyuukk gitu, sib bek beli laptop alisha, kalau laptop mama dia kene babab nnti hehehe
tunz tunz December 12, 2011
wah..tahniah2..murah rezeki...mama nak ikot jejak langkah intan ni...
QasehnyaRania QasehnyaRania December 12, 2011
ciksu org pendang..guana-guana pon memang kene lintas SP juga...hehehe

adik ciksu dok SP ..nanti kita deal yer:)
[leily.laily] [leily.laily] December 12, 2011
wah, bestnyer..
selamat bersoping la yer..

sy pun sdg tunggu cek churp².. =)
SumeSakan SumeSakan December 12, 2011
tahniah dear....untung alisha ye mama beli laptop...hehehe
Masya Masya December 12, 2011
tahniah... seronoknya dah dapat cashout nuff kan...
QasehnyaRania QasehnyaRania December 12, 2011
ina...nape same? ciksu pon plan nak g pangkor @ langkawi bln jan nti tuh yg nk blik kg...hehehe
Cho Zila Cho Zila December 12, 2011
seronok... tumpang seronok.. akakni tak pernah dapatpun camner yerk nak dapat...
AnonymousAnonymous December 12, 2011
tahniah, byk jugak tu, keep it up okey
Unknown Unknown December 12, 2011
wah..seronoknya dh leh cash out..*_*
NoEn NoEn December 12, 2011
pasti alisha suke dapat laptop baru :D
Rozie Rozie December 12, 2011
untung alisya mama nak beli hadiah kat dia...
Cheritera Kami Cheritera Kami December 12, 2011
sikit2 lama2 leh cash out kan,....
Puan Kutu Puan Kutu December 12, 2011
seronok tgok org cashkan cek.sy nie dah dekat setaun berblog belum nmpk hasil.seciput ja.tp tak kesah pun.hahaha..
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty December 12, 2011
wah seronoknya..nurulpun ngah tunggu bilalah bleh cash out..cket jer lagi.hikhik
fieda fieda December 13, 2011
wah...ina seronok nya dah dapat cek pertama..ina..cek ni kena bank in dlm bank sendiri ye..kalau cashkan tak boleh ker..alamak..kak fieda dah tak aktif akaun bank..nanti susah la kalau nk bank in kan..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 13, 2011
wah..bestnye Ina.. jealous lak sy nie...huhu~...