Alisha dah mula sukakan kasut nikah saya... Adehhhh

Anak saya dah ada satu lagi minat baru.. dah puas main mainan dia, sekarang ni dia lebih berminat kepada kasut saya ketika digunakan untuk nikah dulu... Adehhh... Actually, kasut ni, saya pakai sekali je.. time nikah tu je... sekadar dari rumah ke masjid.. lepas tu dah tak pakai2... Adusss... membazir betuul la saya ni...

Eh, bukan membazir... sebenarnya, dulu sebelum kawen favorite kasut saya adalah semuanya jenis tapak yang tinggi2 & halus2.. tapi takdalah tinggi sangat pun, paling tinggi 3 inci.. kasut nikah ni la yang paling rendah time tu.. tu pun sebab my dear tak galakkan saya pakai kasut tumit tinggi.. tapi lepas kahwin, semua kasut adalah leper2 je.. takda tinggi2.. hahhah... Yela, dah saya pregnant awai... hihii



Berbalik kepada cerita anak saya ni... Sebenarnya dah lama dia berkenan tapi saya sorok2 la kononnya.. sorok tu pun sekadar tutup dengan plastik je.. muahhahah *sorok la sangat*..


Tapi akhirnya anak saya dapat ambik kasut tu.. nak pakai sendiri tak reti, dibawaknya kasut tu dekat saya sebab nak suruh saya pakaikan..



Tapi tak sangka pulak, dia pandai jugak pakai kasut tu.. berjalan bunyi "ketung ketang".. *betoi ke kasut bunyi ketung ketang ek... hahahhah*


Tak boleh tahan tu, sampai dalam bilik dia berjalan, nak tunjuk dekat abah dia.. cantik sangatlah tu konon dia pakai kasut ibu dia tu... hahhahha


Nampak tak... muka ada senyum... (",)... Praktis jadi model kasut... muahahhaha


Ohya, tak lupa juga, actually, alisha ada selipar sendiri untuk di pakai dalam rumah.. Ni lah selipar dia tu... tapi dia tetap berkenan kasut nikah saya tu... Adakah selipar dia ni tak cantik?.. muahahaha *tak jumpa cari gambar yang pakai selipar di kedua2 belah kaki*...

{ 17 comments.. read them below or add one }

LYAfrina LYAfrina December 14, 2011
hehe..comel...
sama mcm asya... suka sgt wk main ksut lya y tinggi2..
fieda fieda December 14, 2011
adoii..mmg kelakar la alisha ni..kalau la alisha ni ada depan mata kak fieda dh lama kena peluk ni..hihi.

done 5x
jamilahamzah jamilahamzah December 14, 2011
ibu dh tinggi, bg ler anak plak yg tinggi..hehe
emarieys emarieys December 14, 2011
anak dara memang suka bergaya...hehehe
- AZIE - - AZIE - December 14, 2011
sbb selipar alisha tue x bunyi ketung ketang kot..tue yg dia suka kasut ibu dia tuee hehehehe
AnonymousAnonymous December 14, 2011
haha..baru la betol gegerl kan alisha...
@LeenShamsh @LeenShamsh December 14, 2011
kitekan wanitalah ibu mestilah suke brg2 ibu..

p/s: sket lagi nanti die naek almari make up plak..bijaklah alisha ni!
ajumohit ajumohit December 14, 2011
Alahai cantiknya kasut nikah mama dia, blehla simpan dah besar nnti Alisha lak pki hihi
Unknown Unknown December 14, 2011
hihihiihih.... kelakar r alisha ni...... ciap lah akk nt hbs kasut dy pki nty
Naz Naz December 14, 2011
praktis catwalk dr kecik2..
Masya Masya December 14, 2011
comelnya.. jgn kate alisha, kalau sy pun berkenan tgk berlian dkt kasut tu cantik sangat...
Myra Jay Myra Jay December 14, 2011
Asya mesti teringin nak pakai kasut tinggi tu, ngah praktis :)
Puan Kutu Puan Kutu December 14, 2011
alahai comelnya alisha dengan kasut ibu.ank girl mmg macam nie..

opismate lama sy anaknya sebaya aiman.klu pegi shopping dia mitak beg tgn.dh la mahai.naik pening pasai klu tak dapat dia melalak..

org perempuan mmg suka bergaya..hehe
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ December 14, 2011
salam ina..dah namanya anak dara,melawa la dia :D
mama_umar_maryam mama_umar_maryam December 15, 2011
alahaii..mmg masih nmpk baru n cantek lg kasut nikah tuu...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 16, 2011
mmg leh jd model kasut nie..hehe..

btw, lawa la ksut nikah ina.. xde la tggi sgt pun, leh je kalo ina nk pki kalo kuar jln2...kn?
Unknown Unknown December 20, 2012
hahaha..baca entry nie..tringat,..mana kasut nikah saya yer