Hadiah yang dah diterima

Kalau u all masih ingat sebelum ni saya ada bagitahu yang saya menang LSO Contest yang dianjurkan oleh LSO kan...  So, hari Rabu baru ni, saya telah menerima hadiah tersebut...


Saya dapat inner.. Dah banyak inner yang saya dapat hasil kemenangan saya join CGL.. Bagus jugak join CGL ni.. jimat duit.. hihiii


Selain inner, LSO pun bagi saya 3 ketoi kerongsang yang comel ni.. Ada bentuk aiskrim, bear & lagi satu tu apa entah... tak pasti pulak bentuk apa.. hihii.. Tapi apa2 pun,, saya ucapkan terima kasih dekat penganjur (",)

{ 12 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous December 10, 2011
syoknya kalau msk ga menang. hehe

tahniah2...
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA December 10, 2011
Tahniah... so sweet (",)
QasehnyaRania QasehnyaRania December 10, 2011
suke nya.....pink colour ;p
tahniah
Puan Kutu Puan Kutu December 10, 2011
yg lagi satu tu smiley bentuk bulat, ada renda..macam matahari ada jugak.haha
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 10, 2011
wah..cute la brooch2 tue.. inner tue pun lawa..sy xde lg inner kaler tue, hehe..(byk inner itam aje..)
Unknown Unknown December 10, 2011
tahniah la yerrrr...

*mood jeles sbb dia menang aje*

hahahah
Cikrosecute Cikrosecute December 10, 2011
bestnya dapat hadiah....kerongsang tue comel hehehe
fieda fieda December 10, 2011
kiut la brooch tu ina..
[leily.laily] [leily.laily] December 11, 2011
bestnyer dpt inner!!
tahniah yer..
tak sesia masuk contest kan.. =)
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty December 12, 2011
tahniah..nurulpun dah sampai tapi tak amek gambar lagilah=)dp inner..brooch..n wallet