Rezeki akhir Nov & awal Dec


 Alhamdulillah saya masih ada rezeki lagi untuk menang... Akhir November baru2 ni saya menang Yasmin Aris 1st Give Awayy !! yang dianjurkan oleh Yasmin Aris.. Saya menang saguhati.. Hadiahnya adalah doodle.. Cantik!! Saya suka sangat... dah selamat digunakan di blog IntaNBerliaN GA & Contest..


Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 85
 




 Rezeki awal Disember ni pulak, saya menang LSO Contest yang dianjurkan oleh LSO @ Narumiaida.. Hadiahnya adalah barang untuk Alisha.. tapi tak pastilah pulak apa kan.. Saya jugak nak ucapkan tahniah dekat Merah @ anak Nurul & Kak Nida
 
 Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 86

P/s : Terima Kasih kepada semua penganjur (",)

{ 9 comments.. read them below or add one }

Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA December 04, 2011
wahh, tahniah ya Puan Intan... murah rezeki di akhir2 tahun ini.. semoga permurahkan lagi rezeki d masa2 akan datang ye
Unknown Unknown December 04, 2011
rajinnya join GA..tahniah sbb menang..berbaloi ikut serta kan
Puan Kutu Puan Kutu December 04, 2011
rezeki.Alhamdulillah tuah gambar alisya..:)

tq inform pasal kemenangan tu ina ekk.muni lately angin nak join contest jauh terbang.dah lama tak bukak blog kemaruk kontest tu.berhabuk dah apa..kiki
fieda fieda December 05, 2011
tahniah ina...

miss u la.....:)
LYAfrina LYAfrina December 05, 2011
tahniah..
mencurah-curah rezeki alisha:-)
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty December 05, 2011
merah anak nurul..hehe mcm lawak plak bunyinya=)tahniah gak pada ina..nurul wat dah entry kat blog contest..

lately malas toll nak join tapi kalau ada mood baru join banyak2.hehe
emarieys emarieys December 05, 2011
rajinnya dia masuk GA mahupun contest....akak selalu tak sempat
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 05, 2011
congrats Ina.. mmg comel la pic ALisha tue..hehe..