Sweet je bila kanak2 suka pot pet pot pet.. hihii

 Firstly saya nak cerita dekat u all, ketika saya belum kahwin dulu, saya bukan seorang yang sukakan kanak2.. Opssttt TAK SUKAKAN KANAK2 TU BUKANNYA BERMAKSUD SAMPAI SAYA DERA MEREKA YER.. tapi saya CUMA BUKAN SEORANG YANG SUKA DUKUNG2 or MELAYAN KANAK2 BERSEMBANG... (",)

Itu semua dulu.. ketika saya belum mengenali or mengetahui naluri seorang IBU... Apabila saya telah berkahwin & dengan takdir Tuhan jugak saya bunting pelamin.. Dari situlah baru saya mengenali betapa besarnya pengorbanan seorang ibu & terciptalah satu perasaan (cewahhh) yang sangat sukar diungkapkan di mana timbul perasaan sangat sukakan baby... ececcece hihii

Kalau u all nak tahu, saya sangat2 sukakan kanak2 yang banyak cakap... kadang2 apa yang keluar dari mulut mereka tu kita tak terfikir yang kanak2 seusia dia mampu mengungkapkan kata2 tersebut.. SERIUS! SAYA SANGAT TAK SABAR NAK DENGAR ALISHA BERCELOTEH!... Sekarang ni pun ALISHA MEMANG SEORANG YANG BANYAK CAKAP.. 2 X 5 MACAM SAYA JUGAK.. BERCAKAP SAMPAI TAK JUMPA CARI NOKTAH.. tapi tu la... bahasa german la pulak... muahhahhah

Ohya, saya rasa saya pun sukakan Aiman @ anak Puan Kutu sebab dari entry2 Puan Kutu ni, nampak macam Aiman  banyak cakap.. hihiii Aiman bila nak jumpa auntie Ina ni?... hahhahah dan2 guna nick auntie Ina... muahahhahha.. Kalau bab pelakon kanak2.. Saya suka ADIK MIA... Banyak cakap macam orang besar.... hihihiiii cOMEL! (",)

P/s : Pssttt kaum kerabat saya cakap saya ni dari kecik sampai sekarang banyak cakap.. Alaa sebenarnya dorang nak cakap saya ni peramah kan... muahhahahha *uwekk perasan* (^_^)

{ 19 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons December 09, 2011
syawal tak banyak sangat berceletoh macam ibu dier ni...mmmm
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 09, 2011
hehe..bgus la bdk yg byk b'ckp, tue means die aktif.. ^_^ Hannah pun byk ckp gak.. xsame ngan sy yg p'diam nie, huhu~...
AnonymousAnonymous December 09, 2011
oh cmtu eh..tkot lak terbalik kan..tgk2 sy skang suke budak..nnt da kawen..xsuke ahahhahaah
emarieys emarieys December 09, 2011
bahsa jerman tu yang buat kita akan gelak tawa..ngeh3x..
ct kektus ct kektus December 09, 2011
Haha. Yeke peramah kak? Memang byk cakap kan sebenarnya. :)

sekarang ni pon kite da makin sukakan budak kecik. Hehe
ida =) ida =) December 09, 2011
memang cute kalo budak petah bercakap. tapi, kadang2 sampai penat nak melayan soklan2 yang tak terduga
Salina Mat Isa Salina Mat Isa December 09, 2011
same la,dulu tk suka kanak2 n tk reti nk melayan kerenah kanak2 ni, tp skrg tengok baby geram je..tk sbr nk dpt baby sndiri..
Puan Kutu Puan Kutu December 09, 2011
haha sy dr sebelum kawen mmg suka budak2.suka melayan tp bab nak jaga mmg tak reti..lepas dah ada anak sendiri br tau cmna nak gayakan baby.haha..

tepat sekali tekaan anty ina.aiman mmg byk ckp..dah abah ibu dua2 peramah.kihkih..

sy pun suka alisha, sbb dia bijak sgt..nti dah pandai cakap msti potpet macam aiman jugak..:)

pstt nak jmp dtglah rumah..:)
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman December 09, 2011
suka mia juga sbb comel dan keletah. rasa2nya iman pun mcm byk ckp je nanti.
AnonymousAnonymous December 09, 2011
JS pun suka dgn mia..kalau ada citer yg si celik ni berlakon pasti JS tengok.. hehe
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA December 09, 2011
ehehehe.. tu lah pasal.. Entri puan kutu dan Puan Intan suka cerita pasal kehidupan naluri seorang kanak2.. comel je... suka nak baca kisah ibu melayan anak2nya
Unknown Unknown December 09, 2011
anak2 nih penyeri kehidupan kito sebenarnyer...
dalila dalila December 09, 2011
wlaupun x faham... tgok tang mulut mmg sweet
mazda2992 mazda2992 December 10, 2011
salam...saya telah follow untuk jadi rakan yang ke 1026..
fieda fieda December 10, 2011
kak fieda pun suka gak bdk yg byk mulut ni..seronok melayan..
fieda fieda December 10, 2011
kak fieda pun suka gak bdk yg byk mulut ni..seronok melayan..
mazda2992 mazda2992 December 10, 2011
salam..saya telah follow bolg untuk jadi rakan yang ke 1026
Cikrosecute Cikrosecute December 11, 2011
Anak cik rose yang banyak mulut anak no 2...Si haziq...kalau kita tak layan dia cakap..dia nyanyi sorang2 hehehe....
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty December 12, 2011
setakat nie mmg merah paling banyak mulut n tanya..sofia banyak gak mulut tapi dia membebel bahasa dia=)