Lambat Bersiaran...

 U all cuci mata tengok muka anak kesayangan saya ni dulu yer.. bukan apa.. saya kurang sihat sikit, dah 3 hari menanggung kesakitan akibat BENGKAK SUSU.. nanti saya akan buat entry yang betoi2 pulak yer.. hihiii

 Bengkak susu kali ni buat badan saya jadi sangat letih + kepala pun jadi pening.. dah la "kawan baik" yang tiap2 bulan tu datang bertandang... adehhhh... So, petang nanti baru saya jenguk u all yer... (",)

{ 18 comments.. read them below or add one }

esmiera esmiera December 27, 2011
get well soon... intan bubuh lah dengan daun kobis.. harap harap ilanglah bengkak tu...
AnonymousAnonymous December 27, 2011
alahai, take care dear, tak pam ke?
AnonymousAnonymous December 27, 2011
Adik kecik kt mana ni. Hehe
- AZIE - - AZIE - December 27, 2011
sakitnya bengkak susu tue, pernah rasa mcm mana sakitnya dulu
syawalsimpsons syawalsimpsons December 27, 2011
nape bengkak susu..alisha tak mo lagi ke....
ajumohit ajumohit December 27, 2011
takpe rehat dulu okkay...
fieda fieda December 27, 2011
laaa..tak sihat ker...adoii..mesti mood pun ntah ke mana2 kan...cepat2 sihat ye..
Myra Jay Myra Jay December 27, 2011
Memang perit kalau sakit 2in1 kan..

BTW take care ye, hope cepat baik...
Unknown Unknown December 27, 2011
bengkak susu tuh sakit apo yer?
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty December 27, 2011
get well soon dear..bengkak susu sebab alisya kurang minum ker?nnt kalau g doktr n amek antibiotik hati2 yerk..tajut effek susu plak
Izan Ishak Izan Ishak December 27, 2011
takpe ina... rest dulu ye. bengkak susu mmg boleh buat kita cam nak demam kan...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 27, 2011
owh..opah dtg eh??

Ina xsihat? siannye...moge cpat smbuh ye my dear fren...
Puan Kutu Puan Kutu December 27, 2011
take care ina..petualetak kobis tu mmg mujarab.sy dah pernah buat dulu masa terpisah dengan aiman buat sementara lepas habis pantang..:)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN December 28, 2011
TINA : saya tak pam pun, saya menyusu alisha secara direct je..

PAPA MIFZ : Nak cerita dekat awak pun malu2 alah.. tanya is3 awk lah.. hihii

SYAWAL SIMPSON & NURUL : Alisha still nak minum susu lagi cumanya baru ni dia terkurang minum sikit, tu yang jadi gitu...

NISA : Opah?.. eh xdala... "kawan baik" yang saya maksudkan tu period.. hihi
Cikrosecute Cikrosecute December 28, 2011
Sakit tau bengkak susu huhuhu sengsara...