Dashboard dah KEMBALI!!! (^_^)

Kalau u all masih ingat.. awai bulan 10 hari tu, saya ada bagitahu yang dashboard dekat blog saya dah blank.. kiranya saya dah tak dapat nak tengok update terkini dari u all.. Hampir 3 bulan saya susah untuk blogwalking guna list dekat dashboard... saya hanya terjah melalui bloglist saya & mereka yang tinggal jejak dekat blog saya je.. Sian kan saya.. sob2.. (",)

Bukan tu je.. sampai mood saya nak join Giveaway pun dah terbatas.. yela, kalau result GA dah keluar, saya tak dapat tahu.. sampai saya terpaksa rekod setiap GA yang saya join...



Tapi pagi ni, tetiba je saya tengok dashboard saya dah okay.. horrayyyy... dashboard dah tak merajuk lagi dengan saya..hihii suka3... (",) Bila dashboard dah okay ni.. mood nak join CGL sedikit sebanyak dah kembali.. hihii.. Tapi tu la, CGL banyak sangat sekarang ni... dah tak terkejar dah saya ni... hihii

{ 12 comments.. read them below or add one }

dalila dalila December 18, 2011
akak pernah jafi kalau guna mozila.. pastu buka google crome ok pulak...
Mizz ErMa Mizz ErMa December 18, 2011
baguslah..dashboard sy lak stakat nie xpenah buat perangai lg..hehe
Puan Kutu Puan Kutu December 18, 2011
mood cgl sy lg karam dilautan atlanta...tggu new year nti kot,skang nk bertapa dulu naikkan semangat.hahaha
ajumohit ajumohit December 18, 2011
Horrey!!! Good luck!!!
kurus kurus December 18, 2011
ahaa dah ada ye .. :)
Myra Jay Myra Jay December 18, 2011
Myra pnya dashboard pn dah lama kosong..
Ni pun kdg ok kdg tak
ewanthology ewanthology December 18, 2011
blogspot mmg cam gitu..kadang2 dia buat hal.
emarieys emarieys December 19, 2011
selalulah jadi...asyik nak kena refresh jer
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty December 19, 2011
nurulpun harap takderlah perkarapelik jadi kat blog.nurul bukannya reti godek2..
fieda fieda December 19, 2011
sama la ina..Kak fieda punya dashboard pun kebelakangan ni dah muncul...tp kdg2 hilang jugak..kak fieda skrg ni join cgl pun pilih2 yg simple jer...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 20, 2011
bgus eh Ina nie.. BW gune dashboard..sy nie mmg jrg gile usha kat dashboard tue..(truk btul, huhu~..)

sy dh blk nie.. gi K/t'ganu je, hehe.. Ina nye kg area mane?
Masya Masya December 20, 2011
kite pun pernah jugak jadi macam ni.. kalau refresh ok blk... klu refresh x ok jgk mmg cuak kejap dibuatnya...