Pergi rumah blogger Ida's untuk ambik hadiah DECOUPAGE

Kalau u all masih ingat, dulu saya ada bagitahu tentang kemenangan saya join First Giveaway by Ida's Creative Craft. Actually dah lama kak ida sediakan hadiah ni & kak ida nak hantar sendiri dekat rumah saya, tapi tu la, cuma saya ni cakap saya akan pergi ambik sendiri... dari sehari ke sehari.. akhirnya Jumaat baru ni barulah saya berpeluang pergi ambik decoupage tersebut  
 
Masuk je ke dalam rumah kak Ida ni... rasa tenang & teruja yang amat.. PERHIASAN DALAM RUMAH, CANTIK hokay..!! english stail... Dengan rumahnya kemas.. Aduss memang seronok sampai saya cakap lepas ni nak ajak my mum pulak pergi rumah kak Ida... muahahhahh


Ini BUKAN KEK BETOI TAPI KEK TIPU2 DARI HASIL TANGAN KAK IDA... Kalau nak, boleh tempah dengan Kak ida.. hihii..


Yang ni pun KEK TIPU2 jugak.. hihii.. Kak Ida ni sungguh2 KREATIF & BERSENI..!! Dapat pulak idea kak ida nak design kek ni...


Ini salah satu sudut rumah kak ida yang menarik perhatian saya.. Aduss cantik sungguh..!!.. kak Ida ni tak kisah kita ambik gambar dalam rumah dia sebab kak ida kata dah selalu orang datang ambik gambar... (",)


Yang ni pun kak ida buat jugak..  orang tempah.. kak ida ni pun ambik tempahan tau.. Gambar bunga yang dekat "teko" ni.. nampak macam  lukis kan tapi sebenarnya ia adalah....


TISU!!.. Sungguh kreatif sampai saya tak sangka tisu pun boleh guna untuk deco2 ni semua... Ohya, tisu ni bukan tisu biasa tau.. sekeping berharga RM2.20... patutlah cantik sangat decoupage ni... (",)



Tadaaaa ini DECOUPAGE yang saya dapat hasil kemenangan join GA kak ida ni.. hihii I like it..!


Ohya, inilah saya & Kak Ida... Kak ida ni kecik2 comel2 je.. kak ida ni selain dari buat decoupage, dia jugak adalah cikgu dekat sekolah mana entah, dah lupa... selain tu, kak ida ni jugak mengajar tuisyen... Kak ida ni sangat peramah!! maklumlah cikgu lah katakan... hihii.. di tambah pulak dengan saya jenis yang terlebih peramah ni... memang ngam lah... macam dah lama kenal... muahahahaa

{ 14 comments.. read them below or add one }

fieda fieda December 05, 2011
olo beshnyer jumpe kwn blogger...bila kita nak jumpe ina....??hihihi
Fiza Rahman Fiza Rahman December 05, 2011
Mcm kek betul...creative nya.
AnonymousAnonymous December 05, 2011
bestnye..cantik2..intan..membe sy yg nana tu da bengkak leher pulak tiroid die..huhu
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty December 05, 2011
nampak ina kecik dah tapi bila berdiri sebelah kak ida nampak tinggi plak.huhu
LYAfrina LYAfrina December 05, 2011
wahh.. y kek ke 2 tu..siyes..igt ori punya..cikgu y sgt kreatif n bseni ni..

tahniah skali lagi atas kmnangan ni..
emarieys emarieys December 05, 2011
memang kretip tangan cikgu ni..
Myra Jay Myra Jay December 05, 2011
Wowww!!!! Memang berseni..

Tangan kreatif..
Cantik!!
Cikrosecute Cikrosecute December 05, 2011
cantiklah almari tue hihihi....
eB eB December 05, 2011
kalo ader anak ekcik nih rasernyer eB btlkan jerk la niat. hu3
jamilahamzah jamilahamzah December 05, 2011
k.ida yg kecik ker ina yg besar? kuikuikui..

xler..ina memang tinggi....hehe...
Puan Kutu Puan Kutu December 05, 2011
igtkan kek tu betul2.jamu ina masa pegi umah kakida.serius terluir tgok.haha..

best dpt jmp secara live..kita bila lg?haha..
suhaina laui. suhaina laui. December 05, 2011
best nyer dpt jupe kan ;)...ade iras lak ina dgn kak ida ;)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 05, 2011
Wah..bestnye Ina dpt jmpe blogger, Kak Ida lak tue..hehe.. umahnye sgt cntik la, n kek2 tue mmg nmpk cam real.. ^_^