Lagi 2 hari.. (^_ ^)

2012 | Kalender 2012 | Kalender Nasional 2012 | Kalender Indonesia 2012 lengkap

Yap.. lagi 2 hari kita akan masuk tahun 2012.. so, lagi 2 hari jugaklah akan bermulanya azam tahun baru saya.. hihii... Apa azam tahun baru u all?.. Azam saya kali ni adalah untuk menambah berat badan supaya mendapat berat badan ideal.. muahhahaha..

Seperti yang saya pernah bagitahu u all, saya kan kurus kering macam papan je sekeping.. adehhh.. langsung tak menarik.. hahahaa... Eh, tapi sebelum saya dapatkan berat badan ideal... perkara paling utama tahun 2012 adalah untuk bagi adik dekat alisha... hihi.. Alisha sekarang ni memang dah menunjukkan ciri2 seorang kakak & dah mula bagi hint nak adik... muahhahha

NAK JUGAK LETAK GAMBAR WALAUPUN KABUR... antara moment yang buat saya rasa kesiannya dekat Alisha...


Alisha yang suruh saya letak Nurul atas peha dia


Alisha tarik semula nurul sebab tak bagi saya ambik nurul dari atas peha dia

U all nak tahu tak, minggu lepas kami kan balik kampung my dear.. biras saya a.k.a. Karimah pun balik jugak... Biras saya ni ada anak umur 7 bulan nama Nurul.. Si alisha ni bukan main lagi berkenan dekat nurul.. siap kiss nurul banyak2 kali hokay.. bukan tu je.. siap suruh saya letak nurul atas peha dia.. bila saya angkat nurul, dia tarik semula nurul suruh letak atas peha dia.. ajak nurul main2.. sentuh2 manja mulut nurul la tangan nurul la.. macam2 lah... betapa alisha tunjuknya ciri2 seorang kakak yang penyayang + betapa dia sukakan baby @ adik...

Kalau u all adalah pengikut setia setiap entry di blog saya, pasti u all tahu Alisha berdiri di muka pintu semata2 nak tengok kakak2 main dekat depan rumah saya... & pasti jugak u all tahu, kakak2 dekat taman saya ni tidak menghiraukan Alisha apabila alisha pergi dekat mereka konon2 nak main jugaklah.. adusss betapa sayunya hati saya sampai bergenang air mata melihat situasi tersebut.. paling tak dapat lupa apabila alisha tidak dihiraukan..

Apa2 pun, saya berharap tahun 2012 adalah tahun yang akan lebih menyinari kehidupan alisha & kami sekeluarga tak lupa jugak kepada kawan2 yang masih berusaha untuk dapatkan anak yang pertama seperti   MJ & Sue @ QasehnyaRania termasuklah Sue @ Syawalsimpson yang mempunyai niat yang sama macam saya.. hihii... Saya doakan kita sama2 dapat tambah "penyeri" rumah tangga kita (",).. InsyaAllah...

{ 25 comments.. read them below or add one }

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 29, 2011
hehe..azam thn br sy lak nk turunkn brat bdan, ngehehe....

wah, mmg btul la tue Alisha nk adik, hihi~..
emarieys emarieys December 29, 2011
semuga azam intan tu tercapai yer..
Unknown Unknown December 29, 2011
semoga azam intan jadi kenyataan..amin,ya rabbal alamin..
fieda fieda December 29, 2011
cian alisha..mmg dia nak adik tu...blh jadi kakak yg baik ni...moga ibu alisha tercapai la azam tu ye...bab nak tambah berat tu cuba lebih kan lagi mkn taun depan...hihi

done loreal,dumex...
Masya Masya December 29, 2011
azam yang samalh ina.. semoga kt berjayakan..
LYAfrina LYAfrina December 29, 2011
huhu..lya igt ksh alisha nk bkawan dgn kakak2 tu... ermmm..lya doakan agr tcapai impian ina nak berikan "kawan" sbg teman spermainan alisha..amin2... mudah-mudahan 2012 mnmbahkan keceriaan
jamilahamzah jamilahamzah December 29, 2011
semoga alisha dapat adik cepat....
sue zainun sue zainun December 29, 2011
azam yg sama ngan saya..nak tambah berat gak walaupun dr dulu masih xberjaya2..hehe nak bg adik kat Amira jgk sb Amira dok slalu amik anak ptg pura2 jadikan baby..kdg2 ibunya sendiri jd mangsa..huhu

hurmmm auntie doakan alisha dapat adik yer..insyaallah..semoga bertambah bahgia, bertambah rezki utk 2012 nanti..k...
pena rozie pena rozie December 29, 2011
Nak tambah berat badan la. Mcm intan gak.... hi....hi...hi... badan sekeping
QasehnyaRania QasehnyaRania December 29, 2011
thanks ina...su doakan juga untuk ina ... ;p
kurus kurus December 29, 2011
walaupun akak x tahu apa2 kisah alisha .. akak doakan alisha akan dpt teman pada tahun akan dtg nie .. insyaallah dikk
berdoalah dan jgn putus2 :)
Unknown Unknown December 29, 2011
alisha nak adik yer...so papa & mama nyer apo lagi..hehe
eB eB December 29, 2011
sue @ syawalsimpsin bkn dh ader anak ker yang?
Fai Nardir Fai Nardir December 29, 2011
wah, azam kita sama la kak. tpi fai menunggu chaya mata pertama. mudah2an dilimpahkn rezeki kita ;)
sal ya sal ya December 29, 2011
kalau ada rezeki insyaAllah... kesian sgt kat Alisha. sy pulak rs sayu bc.
zareliqa afiqa zareliqa afiqa December 29, 2011
Samela..azam nak tambah berat badan.huhu
Moga alisha cepat dapat adik..weee~ baru seronok nak main.hehe
SeputihSalju SeputihSalju December 29, 2011
Amin...InsyaAllah kalu niat kita baik ganjarannya pun baik....

*Hope ada brita baik balik dri honeymoon nnti...hhehehe *
Tie HT Tie HT December 29, 2011
sama 2 lah kita berangkat ke tahun 2012 dengan jayanya :)..Insya Allah
dalila dalila December 29, 2011
nak kurus .... nak dpt baby!!! hhee
IntaNBerliaN IntaNBerliaN December 29, 2011
eB : Yap.. betoi la sue @ syawalsimpson dah ada anak.. yg saya maksudkan dkt dlm entry tu, sue mempunyai niat yg sama mcm saya... nak tambah anak yang kedua.. hihii
Puan Kutu Puan Kutu December 29, 2011
eh samalah..sama2 kita doa semoga semakin bertambah umat nabi muhammad.dh tak sabaq nie nak ada org baru.hehe..
mama_umar_maryam mama_umar_maryam December 29, 2011
insyaAllah akan tercapai ;),mmg penyayang aleesya nih
syawalsimpsons syawalsimpsons December 30, 2011
tak marah jaa guna nama sue..ok ja....kikikiki...tak pe ...nnt kiter together sesama tau...
Myra Jay Myra Jay December 30, 2011
Dear, TQ doakan untuk cheq jugak..
Bergenang air mata baca part last tu :) TQ so much..

Mudah-mudahan Alisha mendapat adik dan usaha korang berhasil, amiinnn
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty December 30, 2011
aduh baru singgah umah ina..nurul tak sihat..kena demam=(alishya mintak adeklah2..huhu