Segmen : Followers Didahulukan, Readers Diutamakan by Zareliqa




Nak join klik banner
Tarikh Tutup : 12/12/2011

Memandangkan saya telah diajak oleh Iqa untuk saya join segmen yang dianjurkan olehnya, so Hari ni saya baru berkesempatan untuk join.. Actually Iqa ni pun salah seorang pengunjung setia blog saya ni.. so, saya  berbesar hati untuk join segmen ni... Segmen Followers Didahulukan, readers Diutamakan.. Kalau u all pun nak join & nak support Iqa, Klik gambnar dekat atas tu yer (",)

Bagi saya followers & readers ni sama2 penting.. kalau takda followers mana nak datangnya readers.. hahhaha.. Boleh cakap gitu.. muahhaha.. Readers ni penting sebab merekalah yang memberi semangat untuk kita meneruskan penulisan kita di blog... (",)
Wanna have some summer fun?

{ 7 comments.. read them below or add one }

Cikrosecute Cikrosecute December 04, 2011
Cik Rose dah join hehehe
Puan Kutu Puan Kutu December 04, 2011
pada sy readers lg penting dr follower.klu follow pun tak baca penulisan kita buat apa.sbb tu ada bloger yg tak letak pun widget follower kt blog mereka.tp klu baru mula nak menapak..follower penting jugak la utk promote penulisan kita.ewah..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 05, 2011
wah...cambest je..nk join gak la..hehe.. ^_^

btw, bg sy, readers lg pnting dr follower..hihi~...
zareliqa afiqa zareliqa afiqa December 10, 2011
peeep! peeep! Iqa datang terjah cnie.
thanks 4 joining ya! :)
really appreciate it.
Isnin nanti kita terjah reramai pulak k. Jangan lupa datang..weee :D
Akma Akma December 12, 2011
singgah dari segmen yang sama..jom singgah blog iza..:)
Shida Radzuan Shida Radzuan December 15, 2011
singgah dari segmen zareliqa ^_^
salam kenal yer..
AnonymousAnonymous December 20, 2011
hello..dtg melawat dari segmen zareliqa :) huhu baru ade mase free nk bw