Kantoi!!

Seperti yang u all tahu, anak saya memang sangat suka dengan laptop ke komputer ke or apa2 je la yang sewaktu dengannya... Pantang nampak mesti nak guna.. Adusss....

Baru2 ni ketika di rumah my parent, saya gunalah laptop lepas tu saya pergi masak dekat dapur tapi saya still on kan laptop tu.. Alisha pun ikut saya masak dekat dapur jugak... Dalam duk tengah2 tolong tu, dia boleh menghilangkan diri... Tiba2 my dear panggil suruh tengok Alisha...



Tu diaaaaaaaa... bukan main busy lagi dia mengadap laptop... adusss.. actually, my dear ingat saya yang tengah guna... sekali my dear intai rupanya ALISHA.. hahahaa...


Kusyuknya dia mengadap laptop sampai tak sedar saya ambik gambar dia... hihii


Saya & adik saya masuk "menyerang" alisha.. hahahaa.. Adik saya ni sentuhlah laptop.. sekali Alisha marah.. ditepisnya tangan adik saya... muahahaa... Alahaiii anak ibu... padahal laptop tu adik saya punya, tapi dia pulak pergi marah dekat owner laptop tu... Ayoyooo... (",)

P/s : Nanti saya jenguk u all.. hari ni my dear ada rumah so terpaksa bagi laluan untuk my dear guna komputer.. hihii

{ 19 comments.. read them below or add one }

Naz Naz December 02, 2011
Alisha tak sabar nak jadi blogger gak tu
eB eB December 02, 2011
ekekkekeke. dier punyer la. eh dier tlg jager la :)
Fiza Rahman Fiza Rahman December 02, 2011
Hahahahaha...alisha the clever girl. Nak buat blog ker sayang ☺☺
Cikrosecute Cikrosecute December 02, 2011
Cmel lap-top..tue ada gambar hello kitty lagi....Kelakar la Alisha...
Nida Nida December 02, 2011
Biarlah dia main... mana tahu dah besar nanti boleh jadi jurutera komputer..
Puan Kutu Puan Kutu December 02, 2011
wah ibu dengan anak sama hebat.pantang nmpk laptop.haha..
@LeenShamsh @LeenShamsh December 02, 2011
samelah intan..muhammad pun suke bende2 gajet mcm ni..laptop mainan takkan berjaye nak jauhkan die dari laptop kite
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 03, 2011
hehe..pndai eh Alisha nie, garang lak die bile org lain nk gne laptop..agaknye die igt tue paltop ibu die kot..
fieda fieda December 04, 2011
nmpk gaya nya ina kena la buat satu blog untuk alisha..hahaha......
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ December 04, 2011
salam intan..pasni kena belikn Alisya laptop mainan tuk kanak2 tue...biar dia happy main.
Kak Amy Kak Amy December 04, 2011
dia pun nak jadi blogger macam mama dia juga tue...


p/s: jemput menyertai contest sinar raudah http://www.sinarraudah.com/2011/12/contest-anniversary-sinar-raudah.html
dalila dalila December 04, 2011
minat dgn komputer.. besar nnti leh jadi programmer la tu... InsyaAllah
QasehnyaRania QasehnyaRania December 04, 2011
hiiii...pengaruh ibu la tu..alisya dok memikir npe ibu sllu dok mengadap laptop....skali dia pla dok mngadap...oh begini rupenya......hhhaaaaa
Sue zainun Sue zainun December 04, 2011
Kecil2 cili padi..besar nanti leh berblog cam ibu..xpon jadi proggramer yg berjaya..;)
Izan Ishak Izan Ishak December 04, 2011
hehehe...alisha nak jadi blogger cam ibu jugak ye.
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty December 05, 2011
so apa lagi "mama sila beli laptop tok alisya=)"
emarieys emarieys December 05, 2011
nanti alisha jadi blogger termuda...ahaks