Aqilah merawat kakak Alisha


Dua beradik ni bercita2 nak jadi doktor ke apa tak tahulah saya... suka benor dorang ni berlakon jadi doktor... kadang tu Alisha ambik mainan doktor2 dia tu datang check saya... Aqilah pun sama, siap check denyutan jantung saya lagi... ahhaha... Alisha tu hebat sikitlah, sebab Alisha jenis suka memerhati apa yang misi or doktor buat setiap kali saya bawak dia checkup, lepas tu mulalah balik dia tiru apa yang misi or doktor tu buat... Dalam gambar ni, tak tahulah Alisha tu sakit apa... muka ada senyum, tak rupa orang sakit pun... tapi si doktor Aqilah tu serius je memberi rawatan... ahhahah


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 13 comments.. read them below or add one }

Farrah MF Farrah MF October 01, 2014
ala comelnya dua beradik ni :)
tifa anvar tifa anvar October 01, 2014
adk beradik 2 org ni bakal doktor ni
tifa anvar tifa anvar October 01, 2014
bakal doktor 2bradik ni
Mila Hilas Mila Hilas October 01, 2014
hehe.. pndi dorg bermain sm2
azizah :) azizah :) October 01, 2014
ok ni mmg sweet.. tunggu afrina besar pula..lg tambah2 sweet
siti zawiah siti zawiah October 01, 2014
anak2 akak semua comel.. :)
Sya Nadia Sya Nadia October 01, 2014
Seronok diorang main.. Afrina besar nnti bertambahlah pesakit Aqilah..
lynndamya lynndamya October 02, 2014
Salam, haha biasalah permainan zaman kanak2.memang time tu semua pun boleh jadi..haha
Fiza Rahman Fiza Rahman October 02, 2014
Smoga masin mulut ibu ☺

Qahirah pon sama. Suka sangat perati orang.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha October 03, 2014
amin...dr nur alisha & nur aqilah :)
Maria Firdz Maria Firdz October 07, 2014
Dah pndai main.. Best kan..
QasehnyaRania QasehnyaRania October 13, 2014
aamiin
nti tambah adik afrina pulak..