Pertemuan pertama Afrina dengan adik saya

Hari Selasa minggu lepas kami balik Chemor... so, keesokannya petang Rabu, kami ke rumah parent adik ipar saya untuk melawat adik lelaki saya... Ini adalah pertemuan pertama Afrina dengan pak ngah dia tu.. Macam biasalah, bila dah jumpa mesti adik saya menangis punya... hampir 3 bulan jugaklah kami tak berjumpa sebab saya berpantang di Sungai Petani...


Time ni adik saya baru lepas menangis... nampak tak air mata masih bertakung dekat mata adik saya tu.. Allahuakbar... bila nak mulakan coretan pasal adik saya je, mesti air mata saya bergenang... ermmmm tau tak, tiba2 doktor suruh bedah lagi sekali kepala dia... doktor ni lain2 pendapat... tak fokus pada 1 doktor... itu yang jadi masalah, jumpa kali ni doktor lain.. pendapat dia lain... lagi sekali jumpa doktor lain pulak... lain pulak pendapat dia... haihhh... yang buat saya mula risau, pihak polis bahagian pentadbiran dah mula mintak surat dengan doktor nak tahu samada adik saya masih boleh bekerja or tak.... adehhhh... lenkali datang kerajinan, saya cerita pasal adik saya pulak... 

Sekarang ni, u all layan dulu gambar Afrina dengan adik saya... bukan main seronok adik saya dapat pegang Afrina... Afrina pun baik je dengan pak ngah dia... takda nak meragam..








"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 17 comments.. read them below or add one }

Asha Lya Asha Lya October 28, 2014
Dah nmpk besar dah baby afrina
Mrs Velentine Mrs Velentine October 28, 2014
happy jer nak buah n pakcik
Mimie Mimie October 28, 2014
Suka adik akak dpt pegang ank buah dia...afrina sebijik muka aqilah masa kecik..


P/s kak ina ade terima x msg sy??sy de anta msg tp sy xpasti tuh no kak ina ke bkn...sbb hari tuh hp rosak...nk tny psl review produk..nti kak ina pm sy no hp ye..
Kakcik Seroja Kakcik Seroja October 28, 2014
Kesiannya tengok keadaan adik Ina tu. Semoga keadaannya segera bertambah baik. Aamin...
Unknown Unknown October 28, 2014
ya Allah happynya muka adik ina tu. Smga Allah meringankn penyakit adk ina
lynndamya lynndamya October 28, 2014
Salam, alahai...mula2 dtg sini mmg nk tgk baby afrina tu, tp bila dah bace akak citer adik akak nk kne bedah lagi, sy pun dh jd sedih juga..kesiannya... :(
mila mila October 28, 2014
kak, klo adik nmpk dh ok skrg, sy rsa better xpyh da operate
mila mila October 28, 2014
kak, klo adik nmpk dh ok skrg, sy rsa better xpyh da operate
Unknown Unknown October 28, 2014
Salam saying IB,

Sorry akak dah lama tak berblog byk dah ketinggalan cerita... adik IB accident ke? Allahuakbar...speachless... anyway take care... doctor biasanya yg akak tahu mmg selalu berbeza opinion... sb tu kdg2 bile pegi klinik utk sakit yg sama doktor yg lain2 akan bg ubat yg berbeza2...
Fiza Rahman Fiza Rahman October 28, 2014
Comelnya adak dara tecik nih.
Unknown Unknown October 28, 2014
afrina macam rupa aqilah juga masa kecik.. hehe comel!

moga adik akak bertambah sihat dan sembuh supaya boleh bekerja seperti dulu..
syawalsimpsons syawalsimpsons October 29, 2014
nampak adik ina dah semangat dah...tengoik badan pon makin berisi, muka senyum je..seronok tgk
ecadwinkyasha ecadwinkyasha October 30, 2014
afrina ikut muka abah dia!...hehehe.
Myra Jay Myra Jay October 31, 2014
Memang le sedih kan mulanya tu kan, mesti macam2 adik Ina fikir dalam kepala tu smpai menangis ha..

Lepas tu tengok ceria je dengan Afrina :D
Unknown Unknown November 06, 2014
Sya faham perasaan akk bila adik jd mcm tu. Adik sya semua pernah eksiden, Yg paling teruk no 4.yg alhamdulillah, dah ok skrg.. yg no 5 dah meninggal tp bkn sbb eksiden. Tp sampai skrg masih terasa sedihnya, padahal dah 8 tahun berlalu. Allah.. :(