Pemenang Mini Giveaway #27

U all boleh tengok ada tak nama anak2, adik2 or anak saudara u all yang tersenarai di bawah... Jika ada, SILA PM SAYA DI FB DENGAN BAGITAHU NAMA ANAK OR ANAK SAUDARA OR ADIK + BAGI NOMBOR AKAUN MAYBANK... saya bagi tempoh untuk u all bagi maklumat sehingga pukul 12 tengah malam ini sahaja.. Jika takda jugak, esok saya akan umum pemenang yang baru...

Ohya, ketika u all bagi duit tu dekat empunya badan, bagitahu yang acik ina kirim salam yer... Acik Ina doakan kesemuanya membesar sebagai anak yang soleh & solehah... InsyaAllah.... Kita jumpa lagi di Mini Giveaway #28 nanti yer... Doakan saya moga selamat melahirkan anak dalam kandungan ni... tak kira lelaki atau perempuan moga dilahirkan dalam keadaan selamat & cukup sifat... Minggu depan saya dah genap 36 minggu... Jangkaan doktor bersalin 29/08/2014 tapi perancangan Tuhan tak siapa yang tahu...


CABUTAN OLEH ALISHA

52 : Muhammad Ammar Mikail Bin Arif Munawer (4 Bulan)


CABUTAN OLEH AQILAH


*SILA SEMAK BETUL2 SEBAB ADA YANG MENANG LEBIH DARI SEORANG ANAK


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."
Pemenang Mini Giveaway #27

{ 31 comments.. read them below or add one }

Asha Lya Asha Lya July 22, 2014
Alhamdulilah murah rezeki ank buah lya doakan lya cpt dpt baby juga ya kak tak sbr rasanya nak jadi seorang ibu.nnt lya pm no acc kat akak
♥ Mrs. Secretary ♥ ♥ Mrs. Secretary ♥ July 22, 2014
Yeayy..Alhamdulillah ada jugak rezeki Emir.. Tq dear..btw farah doakan semoga dipermudahkan yer.. tak sabar nak tunggu si kecik keluar.. =D
permatabiru permatabiru July 22, 2014
alhamdulillah rezeki pertama duit raya anak kaisara..terima kasih nt sy Pm :)
Zefa NorAsmara Zefa NorAsmara July 22, 2014
Tahniah pd yg berjaya :D
Akif Imtiyaz Akif Imtiyaz July 22, 2014
Alhamdulillah ...Rezeki anak kedua Lya ... Tq ya ..Tahniah pada anak2 soleh solehah yang dapat duit raya jugak kat sini..
Z@i Z@mR33 Z@i Z@mR33 July 22, 2014
Tahniah pd yg dpt duit ry...

moga acik ina dipermudahkan urusan bsalin & anak serta ibu sihat2 hendaknya
dalila dalila July 22, 2014
wahhh..tahniah ank2 sume ;)))
shahdiana shahdiana July 22, 2014
alhamdulilah..rezeki anak bongsu yana...no 28..syakira husna....TQ acik ina... :D
Mimi Azirah Mimi Azirah July 22, 2014
tahniah kpd yg berjaya
Sheila Salim Sheila Salim July 22, 2014
assalamualaikum kak intan, taniah buat semua yang berjaya.. murah rezeki kalian semua. kak intan, take care ye. sheila doakan semoga dipermudahkan urusan nak bersalin...
siti zawiah siti zawiah July 22, 2014
xda rezeki untuk anak saudara..
cik kiera cik kiera July 22, 2014
Anak kiera tak menang lah pulak. Hihi. Takpelah. Tahniah ye pada pemenang :)
mama ka0ri mama ka0ri July 22, 2014
Tahniah pd yg menang...
AnonymousAnonymous July 22, 2014
tahniah kpd semua ank2 soleh dan solehah yg dpt duit raya dr acik ina.

Tifaanvar
AyNz AyNz July 22, 2014
Terima kasih acik ina, semoga acik ina dikurangkan sakit dan selamat melahirkan baby :) moga murah rezeki =)
lynndamya lynndamya July 22, 2014
Wah, bulan depan ya... :D InsyaAllah semuanya berjalan lancar :D nak tgk baby baru~ hihi (n_n)
eima eima July 22, 2014
tahniah pd yg bertuah dan semoga ina sentiasa murah rezeki dan dipermudahkan proses kelahiran ank ketiga ......
azizah :) azizah :) July 22, 2014
tahniah pada pemenang semua
Nora Karim Nora Karim July 23, 2014
Wah... tahniah buat semua pemenang... rezeki raya... Alhamdulillah... ina dah nak bersalin rupanya... kejap je masa berlalu. .
QasehnyaRania QasehnyaRania July 23, 2014
tahniah apda nak soleh dan solehah yg berjaya :)
Amer Amirah Amer Amirah July 23, 2014
Alhamdulillah, adik menang, tapi saya baru tengok entry ni dah dah tuntut,
Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nurashikin ZA a.k.a NAZECK July 23, 2014
Taktau pun menang sebab x dapat info ni.
Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nurashikin ZA a.k.a NAZECK July 23, 2014
Selalu dapat info dari penganjur.
Nurashikin ZA a.k.a NAZECK Nurashikin ZA a.k.a NAZECK July 23, 2014
Tak apelah,sis. Tak rezeki saya.