Senarai resepi dan tips terbaik dari mak, abah & MIL saya..!!

Saya buat entry ni untuk memudahkan diri sendiri... Saya tempek semua link yang terselit resepi & tips dari mak, abah & MIL saya... InsyaAllah saya akan selalu update entry ni untuk memasukkan link entry resepi or tips yang terbaru dari mereka bertiga ni... Oh, mereka bertiga sedang meniti usia emas mereka.. Saya kononnya merasakan diri ini lebih muda dari mereka, pastilah akan ambik segala resepi or tips dari mereka kan... Walhal hakikatnya kematian itu tidak pernah mengenal usia... entahkan mereka entahkan saya yang pergi dulu.. Apa2 pun, saya tetap nak buat jugak entry ni, paling kurang ianya sebagai panduan untuk anak2 saya jugak kan... Inilah resepi dari atok & opah mereka yang menjadi kegemaran saya.. InsyaAllah...

RESEPI



TIPS



Nak lain-lain resepi, boleh tengok entry di bawah label RESEPI


"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 

3 comments.. read them below or add one

syawalsimpsons syawalsimpsons May 10, 2016
ok boleh guna untuk bulan posa ni
AnonymousAnonymous May 11, 2016
Tips dan resepi yang best ni. Nanti nak cuba buat.tq intan