Wajah terkini si bulu mata lentik


Kalau sebelum ni saya tunjuk dekat u all wajah terkini si dagu runcing kan, kali ni nak tunjuk pulak wajah terkini si bulu mata lentik... Bukan main lagi siap si bulu mata lentik la, si dagu runcing la saya ni kan... jangan marah tau puji anak sendiri... (^_^) Apa2 pun bersyukur dengan segala kurnian Tuhan... InsyaAllah.. Kalau pembaca blog saya dari awal, memang dah tahu ini gelaran anak2 saya dari dorang kecik2 lagi saya dah sebut kat sini... Nak anak bulu mata lentik, nah baca tips ni... penat saya share tapi tahulah jadi or tak yer... macam si Alisha ni, selain dari saya buat tips tu, memang dah ada genetik bulu mata lentik... (^_^) 

Btw, inilah wajah terkini Alisha yer... InsyaAllah panjang umur bulan 9 nanti akan genap 4 tahun... Alhamdulillah... Time ambik gambar ni, Alisha tak nak senyum la plak, penat agaknya baru lepas main.. Ohya, tau tak, sekarang ni Alisha memang dah pandai jaga rambut dia tau... Lepas mandi, wajib sikat rambut, kalau saya buat2 lupa sikat kan, dia mulalah ambik sikat & suruh saya sikat... katanya "Ibu, kenapa tak sikat rambut isha.. tengok ni dah rosak"... padahal bukan rosak pun tapi dah kering & jadi curly.. ahhah

Lagi satu pulak, sekarang Alisha lebih suka lepas rambut dia macam tu je tanpa diikat.. dia perasankan diri dia cantiklah tu.. muahahah.. Kalau nak ikat pun, macam dalam gambar atas tu je.. ikat secoet dekat depan, belakang dilepaskan.. Actually saya pun suka camni.. nampak cantik sebab rambut Alisha jenis ikal.. penat tau berangan time mengandung nak rambut camgini... ececeeee... (^_^)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 8 comments.. read them below or add one }

Ainim Rashihah Ainim Rashihah May 05, 2014
suka tengok muka alisha...cute
tifaanvar tifaanvar May 05, 2014
peel anak dara semua sama je Ina. Ank saya pn lps mandi pakai baju siap sikat rambut mulalah berangan dpn cermin besar.
Fai Nardir Fai Nardir May 05, 2014
walaupun tak senyum, nampak manis je muka alisha ni.. kejap je dah 4 tahun kan kak
eija_sweetmama eija_sweetmama May 05, 2014
comel alisha,

itulah cantik berambut ikal
Ann Ishak Ann Ishak May 05, 2014
cantik bulu mata isha :)
Unknown Unknown May 07, 2014
Cantik ank dara ni berambut ikal
Mimie Mimie May 09, 2014
Nak pinjam bulu mata alisha bleh...