Pemenang Mini Giveaway #24

Untuk cabutan Mini Giveaway #24 kali ni, bukan Alisha yang cabut undi tau tapi Aqilah. Semalam Alisha tido awal. Jangan risau yer, Aqilah pun pandai cabut undi tau. terkejut pulak saya tengok.hihi. Ikut arahan pulak tu, saya kata ambik kertas undi tu 1 saja, elok je guna ibu jari & jari telunjuk dia tu ambik 1 cabutan. So, terus kepada pengumuman pemenang la yer.

PEMENANG MINI GIVEAWAY #24 ADALAH NO 7

Sori tak dapat nak tulis link siapa no 7 sebab saya taip entry guna hp ni. terkial2 saya taip ni haa.. Line streamyx umah parent saya ada prob. Tapi disebabkan dah berjanji, so saya buat gak entry ni walau guna hp. U all tengok semula la entry senarai nama siapa no 7 tu yer. Macam biasa, pemenang SILA BAGI NAMA & ALAMAT DEKAT SAYA SEBELUM PUKUL 12 TENGAH MALAM


Pemenang Mini Giveaway #24

{ 21 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown May 07, 2014
tahniah buat pemenang no 7.. :)
aneezjaafar aneezjaafar May 07, 2014
ok, tak de rezeki lg. tahniah pada pemenang... :)
shahdiana shahdiana May 07, 2014
tahniah kepada yang menang...masih belum ada rezeki yana lagi...
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ May 07, 2014
Tahniah kpd yg bernombor 7..yg pasti bukan K.atie yer.. :)
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra May 07, 2014
tahniah pada pemenang..;-)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 07, 2014
salam k.ina..
hihi..pandai aqilah ni..

tahniah buat pemenang yer
Cik Rose Cik Rose May 07, 2014
tahniah buat pemenang :)
lepas ni Aqilah je yang cabut, ganti alisha . hihihi
Tie HT Tie HT May 07, 2014
tahniah kepada pemenang :)
Unknown Unknown May 07, 2014
Alala nape bukan no 8.. hee
tifaanvar tifaanvar May 08, 2014
tahniah kpd pemenang. Better luck next time for me. Huhuhu...
Maria Firdz Maria Firdz May 08, 2014
Aik??? Saya menang... Hehe tak sangka plak... Alhamdulillah...
QasehnyaRania QasehnyaRania May 08, 2014
chak.baru singgah.. hihi
ye ke..selamat bercuti :)

mmg pon ramai yg cakap hotel ni tak ok dr segi heater bilik air.tpi itu sy x kisah.hihi. sbb boleh msak air pnas sndiri.

kalau siaran tivi pon sy x kisah sbb bkn nk tgk pon.

bab bilik rezeki saya kot sbb dpt bilik ats tu.mmg baru & bersih.

yg penting dekat dgn masjid.senang.

kedua nk pi psar malam.masa su pi hri tu cuti skolah, so, pasar malam hari2 ;)
kalau jauh sgt x larat nak jalan nnti. tak payah naik keta pon..

kalau nk ok hotel jasmine. heater air pon ok.
eita eita May 08, 2014
tahniah...
lama tak singgah sini..
LydSunshine LydSunshine May 09, 2014
untung la yg menang. tahniah no 7.
Mimie Mimie May 09, 2014
Tahbiah kpd pemenang
ietams ietams May 13, 2014
alaa.. tak sempat pulak nak join giveaway kali ni..
ruginyaaaa
Fiza Rahman Fiza Rahman May 15, 2014
Tahniah buat pemenang.