Finally dah berjaya maintan UV 2k++ sehari..

UV : 2105 per day... PV : 5493 per day

Alhamdulillah... syukur sangat2... Finally dapat jugak saya maintainkan blog picisan saya ni dengan unique visitors @ UV 2k++ sehari.... Kalau tahun lepas, target saya maintain UV dengan 1k++ sehari.. Tahun ni, target saya 2K++ sehari... Alhamdulillah akhirnya dah tercapai... Usia blog 3 tahun baru dapat UV 2k++ sehari... Syukur jugak walaupun saya tak update blog tapi masih boleh maintain UV, sebabnya entry saya banyak terdapat dekat google bila orang search...

Lepas ni boleh usaha untuk tahun depan punya target plak 3k++ uv sehari... Untuk berjaya capai sesuatu, bagi saya kita perlu ada target, barulah kita akan berusaha untuk capai target tu... Secara peribadinya, ketika UV saya hanya ratus2 sebelum ni, target saya adalah untuk capai UV 1k++ sehari sebab saya nak jana pendapatan melalui blog.. maksud saya advertorial @ entry berbayar... Itulah detik permulaan saya usaha naikkan UV blog...

Alhamdulillah jugak, sedikit sebanyak hajat saya tu tercapai... Daripada bayaran untuk satu entry yang saya terima hanya RM10, sekarang saya dah boleh dapat bayaran 3 angka untuk satu entry... Alhamdulillah jugak, sepanjang berblog jugak, jumlah keseluruhan yang saya dah dapat, dah cecah RM 4 angka.... Bolehlah setakat topup poket anak2 & poket sendiri kan...

Apa2 pun saya ucapkan TERIMA KASIH yang amat sangat dekat u all yang tak jemu2 berkunjung ke blog saya... Moga Tuhan murahkan rezeki u all, tak kira rezeki apa pun... samada rezeki anak, wang ringgit atau apa sekalipun... InsyaAllah...


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 21 comments.. read them below or add one }

JunAina JunAina May 22, 2014
Tahniah Ina...akak tak kuat macam Ina nak update entry...tapi sangat cemburu bila kawan2 berjaya.
mama lynn mama lynn May 22, 2014
seronoknya. lynn jugak yg x pernah rasa duit dr ber blog
kemey kemey May 22, 2014
tahniah kakak =)
boleh tak share tips kakak..macam mana bole jana pendapatan yg byk dgn satu entry..lg satu mcm mane entry kite bnyk trdapat dekat google bila org search..
emarieys emarieys May 22, 2014
Alhamdulillah, tahniah ina..moga semakin ada peningkatan...akak tak berapa reti nak tengok google analytics ni.
jaakechik jaakechik May 22, 2014
Tahniah kak ina... hebat blog kak ina sekarang ni kan... dari 1k dah mencecah 2k sekarang...

tahniah2...
aizu's life aizu's life May 23, 2014
congratz kak :)
"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
Terharu kite bc doa ni.. tQ :')
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 23, 2014
salam k.ina..

alhamdulillah.. semoga lebih mmbakar semangat akak utk terus berblog :)
Cik Matahariku Cik Matahariku May 23, 2014
tahniah dengan pencapaian intan berlian ya;) saya kongsikan entri ini di blog saya ya.mohon share:)
aziazib aziazib May 23, 2014
tahniah ina semoga terus suksess... tumpang gembira dan bangga dengan ina...
lynndamya lynndamya May 23, 2014
Salam, akak...
haaaa saya nak tanya, akak cek statistik tu dekat mana dan mcm mana ya?
Sebab semalam ade blogger explain pasal Bounce Rate tu, so sy nak check Bounce Rate utk blog sy, cuma sy xtau mcm mana nak cek mcm akak wat tu..boleh ajar tak? hehe tq kak :)
Masya Masya May 26, 2014
alhamdulillah.. tahniah ina, sy pulak maintaine 1k hihihihi .. sy pun x sanka bukak google analytics ni maintaine 1k sama cam nuffnang.
Unknown Unknown May 26, 2014
tahniah kak.. rezeki anak2. moga akak terus success dalam berblog
Fiza Rahman Fiza Rahman June 04, 2014
Tahniah ian. Banyak tu PV sehari.
adam adam June 21, 2014
Alhamdulillah dan tahniah