Dah kembali ber"EPHYRA" selepas kandungan 6 bulan

Akhir bulan 12 tahun lepas, saya dah stop minum EPHYRA puncanya saya dah mengandung... Mengandung tu pun penangan EPHYRA jugak... hihi.. Rezeki Tuhan nak bagi.. Alhamdulillah.. (^_^) Sekarang kandungan saya dah berusia 6 bulan setengah... Kejap je masa berlalu kan... InsyaAllah after raya akan lahirlah lagi seorang umat Muhammad dari dalam rahim saya ni... Baby "muhammad" ni memang aktif bergerak la sekarang ni kan.. kalau diajak bersembang, cepat je gerakannya.. Alhamdulillah saya masih diberi peluang untuk merasai saat2 manis ni... Moga u all yang masih menanti kehadiran cahaya mata turut merasainya... InsyaAllah... yang penting teruskan usaha ye sayang2... Ohya, lupa pulak, kalau tak pun, u all try EPHYRA.. sebab ramai jugak yang saya tahu dia mengandung lepas minum EPHYRA, termasuk saya ni haaa... Tapi saya ni kategori "TERRRRR" bukan plan nak mengandung.. tapi tu la, EPHYRA kan dia membantu kita meningkatkan tahap kesuburan... kalau nak beli, PM SAYA DEKAT FB tau... Sempat lagi promote ni... ekekkekek


Bermula hari Sabtu baru ni, saya dah kembali minum EPHYRA... nampak tak, 2 kotak sekaligus saya beli EPHYRA buat stok diri sendiri... EPHYRA tengah offer sekarang ni.. Nak tau kebaikan minum EPHYRA ketika mengandung?... Nanti saya dah try sebulan dua, saya gtau u all yer... testimoni diri saya sendiri lebih senang kan.. barulah saya syok nak menjawab bila ada customer yang mengandung bertanya.. (",)

Ohya, lupa nak cakap, start hari Jumaat baru ni, my dear pun dah minum EPHYRA tau... tiba2 pulak my dear teringin jugak nak minum.. sampai bila my dear istiqomah nak minum tu tak tau la.. setakat ni, hari2 minum sebab saya bancuh 2 bekas sekaligus, satu untuk my dear, satu untuk saya... Seronok saya sebab dah kembali dapat merasai kesedapan minum air EPHYRA... (^_ ^) Eh, lupa lagi satu, Alisha pun minum jugak EPHYRA tau... hhahha... Habis semua minum.. ni baru betoi keluarga EPHYRA.. muahahhahah... Opsttt tapi Alisha dalam dos yang lebih sikit dari kami yang besar ni la tau...


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 13 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons May 26, 2014
sue tak da rezeki nak berephyra.,..insyallah ada rezeki sue beli kan..kikiki
Unknown Unknown May 26, 2014
hehehe belom nak try lagi ephyra ni... shaklee masih byk lagi..huhuhu
tifaanvar tifaanvar May 26, 2014
famili ephyra ni. Hehehe...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 27, 2014
salam k.ina..

hihi..sambil menyelam minum air...
alhamdulillah.. semoga selamat semuanya...

aamin..semoga ada rezeki utk mereka yg masih menanti
emarieys emarieys May 27, 2014
dah tahu baby dalam kandungan anak lelaki ke ina...tahniah.
Puan Kutu Puan Kutu May 27, 2014
wah best.1 family berephyra
Maria Firdz Maria Firdz May 28, 2014
Sedapkan... Best bila semua berephyra...
haryati haryati May 28, 2014
Teringin tapi nnt dulu la... cm mahal je huhu
Mimie Mimie May 28, 2014
Ephyra memg sedap
Masya Masya May 30, 2014
wah wah suami ina pun minum ephyra ... tp dia mmg bgskan utk tenaga sbb sy suka...
Fiza Rahman Fiza Rahman June 04, 2014
Ephyra memang sedap. Tak tau bila nak top up lagi nih.
IntaNBerliaN IntaNBerliaN June 04, 2014
@Ema Johari

xdalah kak ema... xtau lagi jantina... just cakap je... kira mcm doa la jugak :-)
shahdiana shahdiana June 11, 2014
mmg best dpt minum ephyra kan...rasa bersemngat je...