Cepat rebut peluang untuk menangi RM100,000..!!!

Sayang2 saya ni dah join ke belum "80 Days Drink to Cash Contest" yang saya duk bercerita dekat u all sebelum ni? Kalau u all tak join lagi, moh le kita cepat2 join.. Tinggal lagi 6 hari sebelum contest ni tutup tau u all.. Tepat pukul 6:30 petang pada 31/05/2014 dengan rasminya akan tamatlah "80 Days Drink to Cash Contest".. U all tahu tak dalam tempoh 6 hari ni, u all masih lagi berpeluang untuk menang wang tunai harian sebanyak RM3000..!! Itu baru harian, mana nak tahu pulak tup tup jadi rezeki u all bukan setakat menang harian, dapat pulak GRAND PRIZE tunai RM100, 000... wah, bukan ke best tu... menang besar la u all jawabnya... (",)

Kalau u all dah pernah join tapi tak pernah menang, sabar je sayang2... jangan mudah mengalah... mungkin bukan rezeki u all dekat wang tunai RM3000 tapi dekat wang tunai RM100, 000... haaa sape tau kan... tuah ayam nampak di kaki... tuah u all sape yang tau kan... (^_^).... So, teruskan menghantar ye sayang2... ada baki lagi 6 hari je ni haaa... Lepas tarikh tu, sama2lah kita melayan debaran di hati menunggu keputusan siapa yang bakal menang RM100, 000... (",)        

Yeos RM100KKalau jadi rezeki u all menang RM100, 000 tu, mesti u all ada macam2 agenda untuk gunakan duit tu kan... Saya pun nak kene berangan jugak ni kalau menang RM100, 000 tu nak buat apa... mana aci u all je yang berangan & terbayang2 RM100, 000 dalam genggaman.. hehheh.... Kalau saya menang RM100, 000 pertama sekali yang saya akan buat adalah DERMA KEPADA HOSPITAL BAHAGIA TANJUNG RAMBUTAN.. berapa jumlah itu saya tak pikir la lagi kan... Tapi ini yang saya akan lakukan sebelum yang lain... Bukan apa u all, ketika saya kecik2 dulu, time tu kami duduk di Terengganu.. so, bila balik Chemor, time kami jalan2 kami ada jugak lalu dekat Hospital Bahagia Tanjung Rambutan tu... Time tu hati saya terdetik "Kalau satu hari saya jadi orang kaya, pasti saya derma duit dekat Hospital Bahagia"... Entah... saya sendiri tak pasti kenapa di saat saya masih budak2 tu, saya terdetik derma untuk hospital bahagia, bukan di tempat lain....

Itu perkara pertama yang akan saya lakukan... yang lain2 tu macam biasalah... kongsi dengan family @ yang lain2 lagi yang lebih memerlukan... Tak lupa jugak untuk keperluan kami sendiri seperti beli kereta ke... Alaaa.. kereta ALZA je pun u all... cukuplah kereta tu yang menjadi impian... (^_^) Eh, tapi kalau setakat impian, kalau setakat berangan takda maknanya kalau saya atau u all tak sertai "80 Days Drink to Cash Contest" yang dianjurkan oleh Yeo's Malaysia ni.. So, apa lagi sayang2 saya ni... jom kita meriahkan contest yang sememangnya meriah dengan hadiah wang tunai yang super duper meletup nih..!!          


Ini antara air minuman Yeo's yang kami minum... satu karton Yeo's Soya... Semangat duk telan air yeo's.. hahah.. Dah minum kenelah hantar penyertaan kan.. Rugi kalau minum tapi tak hantar.. Ada lagi 6 hari je nih..!! moh le kita join sebelum terlambat... Mana nak tau RM100, 000 tu akan jadi milik u all yang sedang baca entry saya nih.. (",) Apa dia??? Cara nak join?? Saya dah tulis di entry CARA MUDAH UNTUK DAPATKAN RM3000 SETIAP HARI..


Nak lagi mudah, u all tengok video dekat atas ni... dari awal sampai akhir dia tunjuk cara macamana nak join "80 Days Drink to Cash Contest" yang akan membuka peluang dekat u all untuk menang RM100, 000..!! Ataupun u all boleh terus ke website Yeo's.. http://www.yeos.com.my/contest/index.php.. Semoga ada rezeki u all untuk menang...!! Good Luck (",)


FB Yeo's Malaysia 

Instagram : @YeosMalaysia

WeChat ID : @YeosMalaysia

{ 9 comments.. read them below or add one }

Rizziela Rizziela May 26, 2014
hari2 mencuba..tp belum ada rezeki lg
Unknown Unknown May 26, 2014
gudluck yer kak..
jijah minum sorang xsempat la nak join...huhu
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 27, 2014
salam k.ina..

hihi...mudahan ade rezeki nk menang cash tuuuu
Puan Kutu Puan Kutu May 27, 2014
wah byk tu 100k.kayo..kayo.smoga ada rezeki ina.gud luck
Maria Firdz Maria Firdz May 28, 2014
All the best kak ina...
Mimie Mimie May 28, 2014
Semoga ada rezeki baby Muhammad...