Baju sejuk kanak2

Finally Alisha & Aqilah ada baju sejuk sendiri... hihi... Dah lama saya teringin nak beli baju sejuk budak2 ni... Sebabnya saya suka tengok budak2 pakai baju sejuk, nampak comel sangat... Hari Rabu baru ni, tertunailah hajat saya tu.. ahhah.. Wah, hajat saya ok, bukan hajat anak2... hihii


Yang warna pink tu, Alisha punya, harga dia kalau tak silap saya, RM36.90 & Aqilah punya warna soft pink dah dekat2 nak jadi warna peach.. harga RM23.90... ... Saya pergi beli dekat CMART..


Excited bukan main 2 beradik ni dapat baju sejuk... Aqilah sampai tak nak bukak... ahhah Dorang tu excited sebab ada hoodie.. 


Ohya, tujuan kami beli baju sejuk untuk budak bertuah 2 orang ni, sebab kami nak pergi bercuti Cameron Highlands... Yeayyyy... Ibu dorang yang excited terlebih... muahahaa... Padahal pergi bukan lama pun.. hujung minggu depan, 2 hari 1 malam je... (^_^) Bukan apa u all, rasa seronok sebab sejak kawen, ni baru pertama kali nak pergi sana dengan suami & anak2... Bawak anak2 bercuti @ berjalan ni, antara aktiviti tahunan wajib kami... 2 minggu selepas pergi Cameron, InsyaAllah kami akan balik Terengganu pulak... Terengganu ni tak payah cakapla kan... kalau u all pembaca blog saya mesti tahu tiap2 tahun saya akan balik negeri tumpah darah saya ni kan...

P/s : 2 gambar terakhir tu guna hp murah saya yang takda flash tu yer... sebab tu gelap semacam (^_^)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 12 comments.. read them below or add one }

☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 02, 2014
salam k.ina..

hihi..cma pun suka tgk budak2 pakai sweater dgn goodie tu.. comel!

hihi..sama eksaitednya dgn ibu..wah...g cameron..bestnya...
ZaimahBakar ZaimahBakar May 02, 2014
waaahhh..nak gi cameron, nak ikutttt!hihi..

sy mengidam nak gi cameron dari bulan 2 hari tu (ehehe..ada ke org mengidam selain makanan??) hubby kata nak gi bawa bulan 4..teringat2 tau. tapi...haaa, dah masuk bulan 5, tapi tak sempat lagi nak pegi (T_T)

anak2 nak gi i-city rumah salji. Rasanya hubby go-on plan yg tu dulu kot.huwaaa..

sory ina, malas nak log out. pakai akaun ni je boleh la ye..hihi. ni ima greenyhouse tau. :p
Maria Firdz Maria Firdz May 02, 2014
Wah... Syoknya ... Tak pnh smpai lagi ke CH tu...
sal ya sal ya May 03, 2014
Sama je macam anak2 akak. Beli sbb nk blk kg sng. Kt kg sejuk. Kalau hujan lg extra sejuk.selimut x nak pakai. Kalau ada bj sejuk sarung je senang.
Cheq Sue Cheq Sue May 03, 2014
Elok jugak prepare baju sejuk tu ina sbb sekarang d ch agak sejuk. Tp nnti dh tgk baju sejuk stoberi yg kiut2 tu jgn memborong plk ya....
msredcheesecake msredcheesecake May 03, 2014
Cantik...bebudak memang kiut dan hensem berjaket...
Puan Kutu Puan Kutu May 04, 2014
comeinya baju sejuk depa..yg aqilah punya polkadot peberet sy..baju sejuk afia dua pasang polkadot gak.hehe..

seronok la cameron highlands,sy pun dh lama tak kesana
Unknown Unknown May 05, 2014
Wahhh nk g cameron... bestnyaaa...
eija_sweetmama eija_sweetmama May 05, 2014
k.eija pun jenis suka tgk bdk2 pakai baju sejuk, nampak comey dan stylo..hehe

cantik la baju sejuk alisha dan aqilah..pinky..sesuwai la gegirl..
Fiza Rahman Fiza Rahman May 06, 2014
Bestnya nak gi CH. Happy holiday.
Mimie Mimie May 09, 2014
Dulu sy belikan aina n.auni baju sejuk sbb nak gi genting...lpas nih kne beli baju sejuk lain plak sbb bju sejuk lama dh xmuat