5 tahun berblog, 5 juta pageview



5 juta : 26/03/2016 = ambik masa lebih kurang 10 bulan

Saya bukak blog pagi ni, tengok dekat blog's stats di sidebar tu, eh eh dah 5 juta lebih la... Saya tak pasti bila genap 5 juta ni haa.. Maybe hari Sabtu baru ni kot.. kalau tak pun jumaat malam... Semakin lama semakin banyak masa yang diambil untuk dapat sejuta.. Mahunya tak u all, dah update blog pun malas kan.. hahha.. Bayanglah dalam tahun 2016 ni, hanya ada 28 entry je saya buat... Terlampau rajin nih!!... 

Dalam tempoh 10 bulan ni, entry yang saya buat hanya 123 je.. Harap2 blog ni akan sentiasa "hidup" & saya akan sentiasa rajin update blog.. Nak rajinnnnnn macam dulu2 mungkin tak tapi akan cuba update walaupun seminggu sekali... muahhaha... TERIMA KASIH ye dekat u all yang sudi singgah blog saya ni..


"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"


{ 13 comments.. read them below or add one }

nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI March 28, 2016
sama sama kak. tahniah ramai knjung sbb blog best..hihi
ida =) ida =) March 28, 2016
suka baca blog ina. xde entry baru pun, suka gali2 yang lama :)
The Putra Diverse The Putra Diverse March 28, 2016
wahh..tahniahh.....sya pon nak tunggu sampai berjuta2 la...hehe...
Puan syah Puan syah March 28, 2016
Wowww.tahniah..jemput singgah http://www.byshaz.blogspot.my
Bahrain Bahrain March 28, 2016
Wah. dah 5 tahun rupanya.. tahniah!>
MasturaDin MasturaDin March 28, 2016
bestnye dah cecah 5juta...satu kepuasan dalam berblogging kan.. :)
Dunia Zumal Dunia Zumal March 29, 2016
Wah, dah berjuta-juta, moga terus maju jaya...
lynndAmya lynndAmya April 01, 2016
Salam, wahhh!! Tapi memang you deserved it, kak (n_n) Blog mmg best dan banyak share tips2 dan info berguna,mmg suka baca..hehe :D
Unknown Unknown April 02, 2016
Tahniah ina.
http://iamtifa.blogspot.my/?m=1
Aryan azra Aryan azra April 05, 2016
tahniah ina...ramai yang suka baca blog ina ni
AnonymousAnonymous April 07, 2016
Tahniah sis.. Hebat..