Saya jual EPHYRA, EPHYRA SKIN BAR, EPHYRA INTEEMOR & EPHYRA SKIN NANO

Semalam baru kata nak aktifkan diri jual barangan EPHYRA, untuk membuktikan yang ianya bukan hangat2 tahik ayam, makanya saya buatlah entry ni... hahhahahha... Weyyy harap2 betoi la saya tak hangat2 tahik ayam ni u all oiii.... dah lama niat nak aktif, tapi sekadar niat usahanya idokkkk..!!! Ni dah masuk line UNIFI, semangat tu datang kembali.. harapnya terus berkembang, jangan terhenti di tengah jalan... muahhahha.. U all pun kasilah support gak dekat saya yer... Nak cari aura positif mereka2 yang rajin berniaga ni haaa... 


Sekarang ni saya nak bagitahu u all yang saya masih lagi jual produk EPHYRA.. Uiksss produk EPHYRA ni kan meletop2, takkan u all tak kenal kan??... Dalam blog saya ni pun dah berpuluh2 entry berkaitan dengan produk EPHYRA ni haaa.. TESTIMONI EPHYRA dari saya sendiri pun saya kongsikan dengan u all... Saya bukan sahaja jual minuman kecantikan dan kesihatan EPHYRA yer, tapi jugak saya jual EPHYRA SKIN BAR & EPHYRA INTEEMOR..


Minuman EPHYRA ni memang terbaiklah bagi saya... Saya banyak dapat kebaikan dari penggunaan minuman EPHYRA ni haa... U all boleh baca TESTIMONI EPHYRA dari saya... Minuman EPHYRA ni jugak meningkatkan tahap kesuburan kita tau, itu yang lahirnya Anak Solehah Afrina.. (",) Bukan saya je tau, Alhamdulillah ada sorang customer saya mengandung selepas minum sekotak EPHYRA, rezeki setiap orang kan u all...

Kalau u all berminat nak dapatkan minuman EPHYRA ni, u all boleh whatsup saya ke nombor 013-530 9850.. Harga yang saya jual adalah RM180 untuk pek premium @ 30 saket & RM60 untuk pek trial @ 10 saket... Sabah Sarawak tambah RM10 yer... FREE POS.. Harga pasaran untuk sekotak premium adalahRM197 untuk semenanjung manakala Sabah Sarawak kena tambah RM10... Kalau u all repeat order @ pembelian kedua, harga akan semakin berkurangan... nak tahu maklumat dengan lebih lanjut lagi pasal EPHYRA ni, u all boleh whatsup saya di nombor yang saya bagi tu ataupun boleh PM saya di FB...


Sejak EPHYRA keluarkan EPHYRA SKIN BAR ni, saya memang tak tukar pencuci muka lain dah... bau EPHYRA SKIN BAR ni wangi tau... saya teruja dengan warna EPHYRA SKIN BAR ni.. saya dah pernah kongsikan TESTIMONI EPHYRA SKIN BAR ni di blog saya, u all boleh baca yer... Memang terbaik la u all..!!! tak percaya u all boleh google, ramai yang memuji produk ephyra skin bar ni.. Jerawat ke parut jerawat ke semua boleh hilang!! Kulit muka pun lembutttttt je...

Saya jual EPHYRA SKIN BAR ni dengan harga RM39 termasuk kos pos untuk semenanjung... Jika u all beli lebih banyak, harga lebih murah... Nak jimat, kongsi dengan kawan2, untuk 10 kotak pertama, kos pos RM6... Harga pasaran untuk sekotak adalah RM39 belum termasuk pos.. Nak beli boleh PM saya di FB ataupun whatsup ke nombor 013-530 9850.. Bukan setakat nak beli je, kalau nak tanya apa2 berkaitan produk pun dipersilakan.. Tanya dulu, beli kemudian pun takpa.. (",)


Saya belum berkongsi lagi TESTIMONI EPHYRA INTEEMOR ni di blog saya.. Nanti ada masa saya buat entry testimoni diri saya sendiri yer.. INTEEMOR ni adalah minuman botanical di mana ianya gabungan 16 herba & makanan sunnah yang memang terbaik untuk dalaman wanita.. memang terbaik u all!!.. Saya sendiri dah cuba, tak habis sebotol pun dah dapat rasa kesan dia.. mana yang "down" dia "up" kan... mana yang "lembik", dia "pejal"kan... Kalau u all jenis period tak teratur, 4 5 bulan sekali baru datang period, meh la try INTEEMOR ni, salah satu fungsi dia adalah untuk membetulkan kitaran haid kita... nanti la saya up entry lain..

Tapi kalau u all tak sabar sangat nak tahu, u all boleh whatsup saya ke nombor 013-530 9850 atau PM di FB saya.. U all boleh je nak risik2 dulu pasal INTEEMOR ni, tanya kebaikan ke harga ke, tak beli sekarang, kemudian pun boleh je beli.. No hal la u all... Ohya, Harga sebotol INTEEMOR ni saya jual RM49 sebotol termasuk pos untuk semenanjung... Harga jualan @ harga asal dia sebotol RM69 manakala harga promo RM49 belum termasuk kos pos..

 

Eh nak bagitahu jugak dekat u all, selain dari EPHYRA, EPHYRA SKIN BAR & EPHYRA INTEEMOR, saya jugak jual EPHYRA SKIN NANO tau u all... yang ni pun saya belum review lagi di blog saya... EPHYRA SKIN NANO ni saya guna yang sample punya.. saya dapat ketika EPHYRA SKIN NANO belum dilancarkan pun lagi... Gambar atas ni EPHYRA SKIN NANO dalam bentuk sample... Best sangat guna EPHYRA SKIN NANO ni u all, tak melekit langsung... cepat je menyerap ke kulit muka kita... Dah terasa seolah2 tak guna apa2 di muka.. Bekas EPHYRA SKIN NANO yang dijual di pasaran macam dalam gambar atas ni... Sangat eksklusif kan bekas dia u all...!! Memang bestla pakai serum ni u all.. saya sejak dah kenal serum memang sukalah pakai serum2 ni.. tapi dulu saya guna jenama lain..


Ni antara TESTIMONI EPHYRA SKIN NANO, nampak tak?? Dah semakin flawlless kan kulit muka dia.. Jerawat dah hampir hilang, itu yang penting..!! raya nanti pakat2 cun melecun la semua yer.. hehhe.. Tapi nak cun, kenalah beli EPHYRA SKIN NANO ni.. harga asal EPHYRA SKIN NANO ni adalah RM88 untuk semenanjung, harga pengenalan dia sekarang adalah RM68.. Sabah & Sarawak RM72.. Saya jual RM65 (sementara promosi) untuk semenanjung manakala Sabah Sarawak kena tambah RM10

So, apa lagi yang ditunggu tu sayang2... Kalau berminat nak beli 4 produk ni atau mana2 dari 4 produk tersebut, silalah whatsup saya ke nombor 013-530 9850 atau PM DI FB SAYA..




"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

1 comment... add one now

lynndAmya lynndAmya April 01, 2016
Salam, wahh...banyaknye produk Ephyra, boleh kata semua akak jual haa...bagus2...semangat sy tengok! Hahaha