Sabun susuk emas yang bukan susuk!!

U all jangan terkejut bila tahu wujudnya produk SABUN SUSUK EMAS & jangan terkejut dengan word "SUSUK" tu yer.. ianya hanya sekadar nama bukanlah susuk emas yang nak kene "tanam" dekat muka kita tu tau. Walaupun macam tu, kelebihan dari segi mencantikkan kulit lebih kurang sama la jugak. Uikss semua orang nak cantik kan? Kulit yang berjerawat nak bagi hilang jerawat, kulit yang kering nak bagi lembab.. Dok gitu?



SABUN SUSUK EMAS ni ada banyak kebaikan, antaranya mengurangkan kedutan & tanda2 penuaan di wajah kita, menegangkan kulit muka, menghilangkan parut2, kulit muka nampak lebih muda, bermaya & lembut, menghilangkan tanda2 hitam di celah2 kaki, ketiak & leher..


Kandungan SABUN SUSUK EMAS ni adalah dari bahan2 yang selamat digunakan.. Antaranya adalah SERBUK KAYU CENDANA, KUNYIT, MINYAK SAYURAN, BERAS & AIR MAWAR. Kunyit adalah natural antiseptic, ianya adalah perkara yang normal jika kulit kita mempunyai luka2 kecil seperti contoh jerawat, ianya akan membuat kulit kita terasa sedikit pedih ketika penggunaan. Ohya, selain tu, ada kemungkinan jugak akan berlaku healing process tau... di mana akan keluar jerawat halus, walaupun macam tu, selepas beberapa hari penggunaan, ianya akan menjadi semakin glowing, kulit kita pun akan semakin lembut & lembab.


Cara penggunaan SABUN SUSUK EMAS ni sama je macam sabun2 kecantikan yang lain, u all basahkan sabun & buih yang terhasil tu, u all sapu ke muka & basuh muka arah ke atas dengan lembut, lepas tu u all biarkan buih tersebut kering di muka & bilas. Untuk penjimatan, u all boleh potong sabun tersebut kepada 4 atau 2 bahagian...

Eh lupa nak cakap, SABUN SUSUK EMAS ni bukan sahaja boleh digunakan di muka tau, tapi jugak di badan untuk mandian.. Macam saya sendiri, saya guna SABUN SUSUK EMAS ni di badan... Alahaiii wanginya bau SABUN SUSUK EMAS ni, ketika penggunaan, satu bilik mandi tu berbau wangi... wangi dia tu siap melekat dekat kulit kita ni haa.. kalau sapu di badan ni, mana part yang gelap tu bolehla jadi cerah, kulit yang kasar tu bolehla jadi lembut..

Harga untuk sekotak SABUN SUSUK EMAS ni adalah RM29.90 tidak termasuk kos penghantaran.. Eh jap, kalau u all nak kelihatan lebih cun melecun lagi, u all boleh beli SET ANGGUN MENAWAN yang mengandungi SEKOTAK SABUN SUSUK EMAS, 1 TONER AIR MAWAR & 1 PELEMBAP ALOEVERA yang cuma berharga RM79 termasuk kos penghantaran. Kalau u all nak jadi dropshipper jual SABUN SUSUK EMAS ni pun boleh tau, dapat jugak  tambah duit poket kan... U all boleh hubungi di nombor telefon atau link Fb di bawah..

Nombor Telefon : 012-399 5719 (CT)
Facebook : Anggun Menawan



5 comments.. read them below or add one

AnonymousAnonymous March 16, 2016
ni kalau org tua baca..mau dimakinya kita tak ingat Allah kan..dekat Jepun pun ada jugak mask yg diperbuat daripada emas..tapi harga dia agak mahal la..
Liyana Anuar Liyana Anuar March 16, 2016
nama tak tahan tu..hehe
Izwa Kamaruddin Izwa Kamaruddin March 16, 2016
macam teruja jek nak try ni!
Mrs Velentine Mrs Velentine March 17, 2016
wah mcm best jer..nnt kongsilah hasil n perubahan lepas pakai
Nana Liena Nana Liena April 05, 2016
@Nor Afidah Bte Che Azmi hahahha.. itulah orang kita,memang suka judge tanpa fikir panjang.. tp mmg yg ada gold-gold ya ampun mahal betul..