Pengumuman Mini Giveaway #40

Ini Mini Giveaway untuk bulan 9... asyik terlajak je saya sekarang ni... Bukan apa, tak sempat nak beli barang... biasanya saya beli hadiah untuk Mini giveaway sekali dengan beli barang untuk anak2 saya jugak...


Minggu lepas saya baru berkesempatan keluar untuk beli bahan pembelajaran anak2 saya, alang2 terus beli untuk mini giveaweay ni jugak... Untuk Mini Giveaway #40 ni, saya mencari 2 orang pemenang.. Setiap orang akan dapat sebuah buku... Yang warna pink tu buku mewarna, yang lagi satu tu buku ABC..


MINI GIVEAWAY #40 AKAN DILANCARKAN PADA 07/10/2015 @ RABU, DARI PUKUL 7 PAGI SEHINGGA PUKUL 12 TENGAH MALAM... 

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 8 comments.. read them below or add one }

Dingdang Dingdang October 06, 2015
hadiah yang menarik :)
kalau sempat esok boleh join..
Rozita Ceritaita Rozita Ceritaita October 06, 2015
amin....dapatlah join harapnya...
yangbaik yangbaik October 06, 2015
bestnya hadiah... buku untuk anak2
kena tunggu nie..
Zai Zamree Zai Zamree October 06, 2015
ok..esok ya...esok...esok...
Unknown Unknown October 06, 2015
harap2 sempat la nak join