Bila sepupu tahu saya berblog

Masa balik Terengganu baru ni, saya jumpa dengan salah sorang sepupu saya.. kami dikira rapat la jugak sebab kami sebaya.. (",) Yang tak disangka tu, bila terjumpa, dia tegur saya ni sebagai IntaNBerliaN.. hahahhah... tolonglaaaaaaa... buat malu muka saya je... kah kah kah...segan tau... Saya tanya dia, mana tahu saya ni blogger... katanya ada member dia tunjuk blog saya dekat dia, bila ditelek2, upenya blog sepupu dia ni haaaa... kikikiiii

Ohya, untuk pengetahuan u all, saya ni tak gtau sangat kat kaum kerabat yang saya ada blog.. bukan pe, malu.. heheheee... tapi adala jugak sekerat dua kerat yang tau saya ada blog... pastu berjangkit plak dekat kawan2 dorang pun baca blog saya... lagilah buat saya jadi malu... (^_^)

Aqilah menangis tapi si ibu tetap maintain tersenyum.. hihii

Ni lah sepupu saya tu... sebaya.. anak dia dah nak masuk 3 orang... haa untuk pengetahuan u all, sepupu saya yang ni la yang turunkan ilmu untuk bunting pelamin (cara cepat mengandung) tu dekat saya.. hehehh... dia pun bunting pelamin tau... Tak sia2 saya ikut tips dia.. (",).. Kaum kerabat saya kat Terengganu, normally tak tunggu lama nak mengandung lepas kawen... 2 3 bulan dah mengandung.. yang saya & Sikin ni pulak, takda gap.. kawen je, terus lekat... (",) Alhamdulillah... rezeki... Moga semua pembaca blog saya diberi rezeki untuk bergelar ibu & abah
 

{ 31 comments.. read them below or add one }

Cik Rose Cik Rose May 28, 2013
Aminn.. terima kasih atas kiriman doa tu Kak Ina :)
Mimie Mimie May 28, 2013
saya pun sedara mara tak tau sy de blog...yg tau adk bradik je....

done cubit2 syg digi n exabytes
Masya Masya May 28, 2013
HAHAHAHA... IBU MAINTAINE SENYUM...

SAMALAH KT PUN X BG TAHU SESAPA ADA BLOG .. TP KALAU ADA YANG GOOGLE TERJUMPA TU .. BARULAH DIA ORG TAHU...
syawalsimpsons syawalsimpsons May 28, 2013
alahai aqilah izz ni nangis..kikikiki...boleh bagi nama gitoo..kikiki..sue pon tak ramai yang tahu...adik beradik je..ngan bebudak opis..u pon tak ramai sangat..tapi tetibe ramai yang tau, godek2 jumpe blog jemah ni
Qashmere Qashmere May 28, 2013
Dunia ni kecik je kan...tahu tahu sepupu sepapat
Unknown Unknown May 28, 2013
malu kalau ada yang tahu kita berblog ;D hee
ida =) ida =) May 28, 2013
Hihihihi.... betul tu. Saya pun xbgtau pasal blog. Malu juga =)
intanfirdaus247 intanfirdaus247 May 28, 2013
salam ina..wah ina santeknya...cutenya ibu2 ni..ehehe....
Pwincess sarah Pwincess sarah May 28, 2013
Sarah pun sedara mara tak tau yang sarah berblog.. cuma ada la sorg dua tu..tu pun kebetulan je dia tau.. hehe
Fiza Rahman Fiza Rahman May 28, 2013
Saya pon tak war2 kan blog kat org lain. Mana yg tau tu...tahulah ☺☺

Napa aqilah tu.
mama lynn mama lynn May 28, 2013
ina, suka tgk shawl ina pakai tu.. hehe rezeki anak ni kerja Allah kan. pada yg mudah mengandung suatu kelebihan buat mereka. mcm sy ni just cuba ikut mana2 petua yg boleh..
eija_sweetmama eija_sweetmama May 28, 2013
betul tu malu bila ada di kalangan ahli keluarga yg baca, tp blog k.eija ni adik beradik n adik ipar ada yg tahu n baca n 2-3 org ofismate yg baca, lgpun bljar berblog dr opismate jgk..hihi, kalau dh terlepas baca tu xpelah baca je lah..jnji kita tahu kita menulis dr hati kita n hope luahan hati kita tdk menyinggung mana2 pihak kan..
Unknown Unknown May 28, 2013
deqla pun malu kalo family or sedara mara baca blog deqla..kwn2 kat opis baca pun malu weyyy... hahaha...
- AZIE - - AZIE - May 28, 2013
sy yg tahu cuma hubby, kakak dan anak2 sedara hehehe..
akmahika akmahika May 28, 2013
hehehe..kantoi sudah..akak gan sepupu akak sama2 cantikla..
umiawadah umiawadah May 28, 2013
saya pun tak beritahu saudara2 terdekat saya ada blog...hanya adik beradik je...malu juga...hehehe
Unknown Unknown May 28, 2013
hehe kalau jijah pon malu sedara mara tahu kita blogger..hee
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 28, 2013
salam K.Ina..
hihi.. cma pun malu2 miaw jgk bila ada sedara yg follow story blog kite..

Muhammad Naim Abdullah Muhammad Naim Abdullah May 28, 2013
Sepupu seorang blogger juga ke? hehe

http://pemudattbc.blogspot.com/2013/05/hujan-petang.html
AnonymousAnonymous May 28, 2013
samalah js pun segan kalau org dekat baca blog js..hihi..
staf off ngan sedara mmg xtau js ada blog...hehe
ct kektus ct kektus May 28, 2013
hehehee. mesti tersipu malu je masa tu kan kak. kalau kite pon kite segan jugak sebenarnya. kihkih
Eintan Nurfuzie Eintan Nurfuzie May 28, 2013
huhuhu.. malu klu depa tau kan?segaaannnnn


http://www.nurfuzie.com/2013/05/cantik-terhormat-vs-cantik-tontonan.html
ecadwinkyasha ecadwinkyasha May 28, 2013
eca xgtau..tapi dah sedara mara tunjuk tau bila syik update kt fb.. :)
Miss N™ Miss N™ May 28, 2013
samalah kita kak..nur pun tak bgtahu sedara2 yg nur de blog..malu....
nanieydotcom nanieydotcom May 29, 2013
Hehe.. :) nani lak ada yg tau ada yg xthu
haryati haryati May 29, 2013
kdg2 malu jugak...hihihi...
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra May 30, 2013
hihi, saya pun tak gtau sesapa..kawan2 pun ada 2,3 kerat ja yg tau, yg lain semua sahabat d alam maya,

amin untuk doa akak..;_)
jaakechik jaakechik May 30, 2013
rasa segan kan bila ada rakan2 atau family yg tegur atau bgtau kita yg dia ada baca blog kita...hihi....