Header dari ADIK


Saya ada dapat satu komen.. macam yang u all baca kat atas tu... Sorry yer sebab saya tutup nama yang komen tu.. bukan apa, adik tu suruh saya jangan publish komen katanya sebab malu.. so, saya pikir, kalau saya buat print screen, lagilah dia malu kan.. hihii.. Thats y saya tutup nama dia.. (",) Walau hakikatnya saya tak kisah... takda apa yang nak dimalukan pun... (^_^)

Saya bahasakan nama dia, ADIK je la yer... Adik bagi saya header tau.. macam yang u all nampak kat atas tu... Seriously, saya terharu sangat... napelah susah2 buat header.. segan saya dibuatnya... Tapi apa2 pun, sebagai untuk menghargai ADIK yang dah buat header yang comel ni untuk blog saya, saya akan guna header yang ADIK buat tu.. at least sebulan header ni akan saya guna.. lepas tu baru tukar yang asal.. (^_^)


Secara peribadinya, saya suka dengan header ni.. Suka sebab ada gambar Alisha & Aqilah..! Bagi saya gambar tu nampak comel.. hihii.. yela, 2 2 orang pakat duk tengok kamera... Dengan si Alisha tu duk nampak penyayang sangat.. manja je gaya anak dara saya tu.. hihii.. Apa2 pun, THANKS sangat2 tau dik..!! (",)

Ohya, Saya nak ucapkan TERIMA KASIH jugak dekat adik sebab suka beca entry dekat blog akak ni yer..!! Rasa terharu sangat2 bila orang bagitahu kita yang mereka suka dengan blog kita... Terima kasih jugak dekat u all yang tak jemu2 singgah blog saya... (",)

P/s : Saya tak kisah walaupun header ni tak sesuai dengan template blog saya kerana menghargai pemberian orang adalah yang terbaik...(^_^)

{ 25 comments.. read them below or add one }

Maria Firdz Maria Firdz May 31, 2013
Wah.. Dpt hadiah headr... Cantik wpun simple...
Unknown Unknown May 31, 2013
ehh cantik la header dia buat...mmg surprise kan...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI May 31, 2013
rrezeki akk..cntik sbb ada gmbr anak2 akak.
nini nini May 31, 2013
bestnya dapat hadiah...=D
syawalsimpsons syawalsimpsons May 31, 2013
menghargai pemberian seseorang adalah lebey baik...kan ina
ida =) ida =) May 31, 2013
rajinnya...... nampak kelikhlasannya
akmahika akmahika May 31, 2013
serious, cantik sangat header yang dibuat oleh adik tu..xpyhlah tukar kak..saya suka tengok anak akak kat dalam header tu..
akmahika akmahika May 31, 2013
serious, cantik sangat header yang dibuat oleh adik tu..xpyhlah tukar kak..saya suka tengok anak akak kat dalam header tu..
Unknown Unknown May 31, 2013
Cantik headerrrrrr ;D
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit May 31, 2013
Kakak nampak dari dashboard kakak ingat blogger baru.. sekali nampak Alisha baru perasan Ina punya.

Betullah cantik header yg dibuat:)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 31, 2013
Salam K.Ina..
hehe..tu yg perasan header bertukar wajah..
mmg cantik.. :)
Unknown Unknown May 31, 2013
comel je header baru nie..
jamilahamzah jamilahamzah May 31, 2013
cantik.. sweet jer rasa...
haryati haryati May 31, 2013
cantik header baru tu ina...
Fiza Rahman Fiza Rahman May 31, 2013
Bestnya ada orang bagi header. Cute.
Unknown Unknown May 31, 2013
walaupon simple nampak keikhlasan dia buat hanya untuk hargai yg dia suka baca blog akak :)
Mimie Mimie May 31, 2013
Header blog nih memg soft je kaler die gne n comei
Miss N™ Miss N™ June 01, 2013
header ni nampak alegan.. :)
cantikkk
QasehnyaRania QasehnyaRania June 01, 2013
Cun la.nmpak matching juga la ngn background.
Bertuah ina ;)
Ariana Ariana June 02, 2013
hello adik..:) thanks!
Deq's Qienz Deq's Qienz June 03, 2013
lama beno xjenguk blog nih..mmg dah berubah..exspecialy header tuh..kiut lorrr
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty June 26, 2013
mmg cantik sangat header..warna yang soft..beruntung..mcm mana keadaan adik ina/harap semuanya sihat