Wajah kesayangan Alisha


Alisha cukup sayang sangat dekat Aqilah... Jangan lah sape2 konon2 kata nak ambik adik dia.. mesti dia tak bagi.. Tau tak, baru2 ni adik lelaki saya datang umah, so, time adik saya nak balik, dia macam kejut2 lah Aqilah dari tidurkan, kiranya adik saya tu sentuh2 la badan Aqilah.. tiba2 Alisha boleh keluarkan suara "Huhhh!! Aqilah tido.!!" (Alisha mula cakap camtu, selepas beberapa minit tengok adik lelaki saya duk kacau Aqilah tido).. Adik saya & saya yang masa tu ada kat sebelah Alisha terkejut tengok aksi alisha.. muka alisha merah.. air mata bergenang.. reaksi muka tengah tahan marah... Garang betoi Alisha sekarang.. hahah

Lagi satu plak, masa kami nak balik Sungai Petani dari Parit Buntar, adik ipar saya konon2 tak bagi bawak balik Aqilah, Alisha yang masa tu dah ada dalam kereta, suruhlah abah dia ambik Aqilah, tapi abah dia buat tak tau.. Alisha terus cakap kat saya "Ibu, Aqilah".. sambil tangan tunjuk dekat Aqilah.. tau tak, time tu muka Alisha ni, nampak panik je tau.. dia jadi gelisah.. bila saya ambik Aqilah barulah dia nampak happy.. (",)


video = 48 saat

Jika sudi, tengokla video dekat atas ni.. bukan video apa pun, video Alisha kiss adik dia je.. hihii.. Alisha ni, dia tak kira masa.. adik tengah main pun dia nak kiss.. sehari, berpuluh2 kali dia kiss Aqilah.. hihii

P/s : Bermula dengan entry ini, hingga entry hari Selasa minggu depan, semuanya auto publish yer... 14 entry saya sediakan untuk u all sepanjang percutian saya... hambikk, tegar tak tegarnya saya berblog... hahaaa... Btw, jumpa lagi minggu depan... doakan perjalanan kami selamat sampai ke destinasi (",) Pada yang belum tahu, kami nak balik Terengganu yer (",)

{ 26 comments.. read them below or add one }

Maria Firdz Maria Firdz May 15, 2013
Syg nya dia pd adik dia... Moga jadi kakak yg baik..
Umialya Umialya May 15, 2013
bestnya balik kampung, kopok lekor sebatang..
ida =) ida =) May 15, 2013
Sayang la kan adik sendiri. Hihihi.
kurus kurus May 15, 2013
alsiha memang sayang adikk ..
so sweet ;)
syawalsimpsons syawalsimpsons May 15, 2013
alahai sweetnyer alisha ni, cer kalo sue yang sakat amik aqilah, agak2 dier marah camtu tak
Dylla Abas Dylla Abas May 15, 2013
haa..puas hati tengok Alisha n Aqilah kat video tu..nanti balik dari Terengganu post video diorg lagi ye :)
Mimie Mimie May 15, 2013
alisha syg sgt kat adik die
Unknown Unknown May 15, 2013
so sweet ksh syg dua beradik ni... ;)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 15, 2013
Salam K.Ina..
alisha mmg kakak yg penyanyang.. :)

selamat bercuti ye kak :)
Mrs Velentine Mrs Velentine May 15, 2013
ALOLO..SAYANGNYA DIA KAT ADIK DIA..DONE IKEA
sal ya sal ya May 15, 2013
good girl la alisha.
lizz lizz May 15, 2013
cutenyer video adik beradik ni..comel dedua
Unknown Unknown May 15, 2013
adik afiq suka cium abg aqil, tp belum cium abg dah larik dulu ekekeke
Unknown Unknown May 15, 2013
comel video tu.. Sayang betul alisha kat adiknya ;D
haryati haryati May 15, 2013
syg sgt kat adik dia ye...
QasehnyaRania QasehnyaRania May 15, 2013
mcm sy sendri suka ngusik anak2 buah cam tu.saja nk test kerenah dorang :)

selamat pergi dan selamat pulang ye :)
Unknown Unknown May 15, 2013
kakak mana yg tak sayang adik kan... merangkap kawan dia hari2..
Shafiq Shafiq May 15, 2013
Memang sayang betul Alisha kat Aqilah! :-)
Miss N™ Miss N™ May 15, 2013
cayang betul alisha dengan adik dia ye.. :)
Miss N™ Miss N™ May 15, 2013
cayang betul alisha dengan adik dia ye.. :)
jaakechik jaakechik May 16, 2013
garang + penyayang = gituu la kak... hehehehe....
Dayang Deno Dayang Deno May 17, 2013
geram budak kecik nih! comel!^^
Unknown Unknown May 17, 2013
alala sweetnya alisha..moga dia jadi kakak yg sangat2 peyayang untuk adik2nya kelak..
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty May 21, 2013
alahai tak dapat lak tgk video..huhu..merahpun adakalanya sayang adakalanya marah n bergaduh..huhu