Fiza & Sue dah try, u all bila lagi???

Cewah tajuk... promote tak menahan... hahhahha... Tiba2 rasa teruja ketika blogwalking ke blog Fiza & sue tadi... bukan pe, sebab dorang berdua duk bercerita pasal dorang dah try RESEPI AYAM BAKAR SAYA YANG MELETOPPP tu... muahhahahha *Fiza & Sue, saya dah baca entry awak berdua, tapi tak komen... tunggu mood rajin nanti saya komen plak.. sekarang saya lebih suka jadi silent reader...


Ni yang saya print screen dari entry Fiza yer... Belum masak pun Qahirah dah kata sedap.. bila dah masak, Fiza kata bertambah2 makan.. (^_^)

Yang ni plak print screen dari blog Sue.. Hubby Sue puji kata Sue masak sedap.. (",)

Kalau u all nak baca entry Fiza & Sue, Klik link yang saya dah bagi tu yer... So, sayang2 saya yang lain.. bila nak try ayam bakar saya tu..?? hihii (^_^) Nak bagi u all tergoda lagi tengok ayam bakar saya tu, KLIK SINI yer

P/s : Thanks yer pada u all yang dah try resepi dalam blog saya (^_^)



{ 14 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons May 30, 2013
MMG TERBAIK LA RESEPI TU...SYAWAL PON BOLEH MAKAN..TU YG CAM TAK CAYA TU..MMG TETIBE MLM NI, WEEKEND NI BUAT LAGI..KIKIKIKI
ida =) ida =) May 30, 2013
Saya dh lama x masak.... huhu. Bukan xnk masak, tp, terpaksa berehat. Nak juga rasa... pos boleh? Hihihihi
lizz lizz May 30, 2013
waaa...saya pulak tetibe lapo...takper nanti ader masa saya nak try....
Rozie Rozie May 30, 2013
emm dah cuba memang sedap tapi resipi amik dari blog sapa tah tak ingat,,, sama ja macam yg ina bagi ni.. memang sedap..
Unknown Unknown May 30, 2013
wahh.. dah jadi resepi turun menurun ni...;)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 30, 2013
Salam K.Ina..
hehe. cma dah try.. mmg mabelessss :)
haryati haryati May 30, 2013
seronok jugak bl org try resepi kita kan...
Maria Firdz Maria Firdz May 30, 2013
Blum smpt nk try..nnt akn try.. Hehe
Unknown Unknown May 30, 2013
memang nak try resepi2 akak.. tunggu ada pemanggang ajaib ni.. takat ni yg dah cuba resepi akak ayam masak sos tiram.. memang sedapp!
jaakechik jaakechik May 30, 2013
jaa belum try lg.. sibuk sejak dua menjak. tapau kat kedai jek.. muahaha....
Puan Kutu Puan Kutu May 30, 2013
wah kelas la ina..boleh masuk masterchef.haha
Miss N™ Miss N™ May 30, 2013
nak try...
tapi belum bkesempatan..
rumah pun tonggang tbalik dah sekarang ni...

belum sempat mgemas lagi..huhguh
Fiza Rahman Fiza Rahman May 31, 2013
Hehehe...malu i tau ☺☺

Tapi memang sedap tau ina. Mekasih banyak2 utk resipi yg simple lagi terangkat nih.
QasehnyaRania QasehnyaRania June 01, 2013
In shaa Allah.ada
ms boleh try..;)