Payment history


Alhamdulillah hari ni saya dah pun cashout Nuffnang untuk kali yang ke 11.. Earning untuk bulan ni RM115.60.. Kalau ikukan, bulan ni earning saya, rm15 lebih je u all.. tak layak nak cashout pun... tapi disebabkan bulan ni Nuffnang dah bayar duit SPONSORED POST RM100.. so, boleh la cashout.. hihii..

Bulan depan, tak dapat nak cashout agaknya.. BE pun takda.. harap duit yang orang klik je pun... (",).. Jumlah Nuffnang yang saya dah cashout selama 2 tahun 3 bulan saya berblog adalah RM954.94... duit Exabytes plak dah dapat RM210... Alhamdulillah la.. sepanjang saya berblog ni, total duit yang saya dah dapat, dah pun cecah 4 angka.... kalau tambah duit yang orang tempek banner + entry berbayar kat blog saya ni, dapatlah jugak 2k lebih.. Inilah antara hasil sepanjang saya berblog untuk blog yang suam2 kuku macam saya ni (",).. Alhamdulillah rezeki anak2...

{ 28 comments.. read them below or add one }

Mell Mariann Mell Mariann May 31, 2013
alhamdulillah... seronoknya....
Unknown Unknown May 31, 2013
Wah,, banyak nya. Tahniah kak. MURAH REZEKI!
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman May 31, 2013
Alhamdulillah. Banyak juga rezeki berblog. Tahniah.
emarieys emarieys May 31, 2013
tahniah ina...rezeki melimpah dgn berblog
Unknown Unknown May 31, 2013
Seronok beblog macam ni ;D Sambil berblog, kita dpt menjana pendapatan jugak :D
Wardah alisya Wardah alisya May 31, 2013
Alhamdulillah..murah rezeki..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 31, 2013
Salam K.Ina..
hihi.Alhamdulillah..sikit2 pun ttp ade..
huhu..bulan ni tak tau ngape BE cma nan hado..
redha jer la.. :)

tahniah akak :)
Shad Shad May 31, 2013
wah.. banyknya.. tahniah2..
nuffnang kalau dah melekat cpuv memang awesome.. :)
Masya Masya May 31, 2013
banyaknya ina, beruntung ina dapat cash out seiap bulan, saya ni ... dr berblog sampai skrg x dapat cash out lg tau.. lg bukan suam² kuku .. suam² milo tabur hahahaha... harap ada kawan yg klik ja...
jamilahamzah jamilahamzah May 31, 2013
tahniah.. rezeki anak2..
QasehnyaRania QasehnyaRania May 31, 2013
byk tu.
alhamdulillah rezeki kan :)
Unknown Unknown May 31, 2013
waaahh...bestnye...bila sy nak dpt macam awak jugak ni..hihi..
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra May 31, 2013
alhamdulillah, banyak tu akak, rezeki...;-)
haryati haryati May 31, 2013
alhamdulillah.. murah rezeki ina n anak2...
Fiza Rahman Fiza Rahman May 31, 2013
Dah cash-out juga. Ada 2 cheque ☺☺
maszull maszull May 31, 2013
assalamualaikum intan...alhamdullilah rezeki berblog tu...:)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI May 31, 2013
alhamdulillah..tahniah sis..
Unknown Unknown May 31, 2013
Alhamdulilah memang rezeki anak2 tu kak..:)

lebih kurang total earning kita je kak :) heee
ecadwinkyasha ecadwinkyasha May 31, 2013
masukk uuuuuuuuuuuuuuuu~
Mimie Mimie May 31, 2013
Alhamdulillah rezeki kak ina..sy bln 6 nti bru nk try exabytes
Miss N™ Miss N™ June 01, 2013
Alhamdulilah...
REzeki anak2 akak...
Suria Amanda Suria Amanda June 01, 2013
alhamdulillah..rezeki...
Deq's Qienz Deq's Qienz June 03, 2013
wahh murahnye rezeki kak ina sekeluarga..tahniah.
Mrs Velentine Mrs Velentine June 03, 2013
alhamdulillah murah rezeki anak2 kak ina
Unknown Unknown June 04, 2013
wahhhh dah nak dkt cecah 1k.. tahniah ina... =)
Masya Masya June 04, 2013
terima kasih atas nasihat exabytes tu...

seyes mereka buat kerja laju btl.. mereka bls email saya pun laju.. x sangka berjaya...

mereka byr saya rm 50.00 jer.. sy cuba² rezeki dgn exabytes ni...
mselim3 mselim3 June 19, 2013
Assalammualikum...berlian,

oklah tu.. ader jugak dah lama dengan nuffnang xder earning...

orait terbaik berlian...lagi pun berlian x lokek dengan ilmu nuffnang sentiasa sharing,
mselim3 pun suka baca....

mselim3

pls: Moga berlian sukses selalu k..