Hadiah Top Komentar Februari 2013

Akhirnya sampailah masa yang dinanti2kan... cewahhh.. hihii.. Saya dah janji untuk TOP KOMENTAR BULAN FEBRUARI 2013 yang saya akan bagi sesuatu yang saya beli dari Terengganu kan... So, meh layan dulu gambar hadiah untuk TOP KOMENTAR tersebut (",)





Ini kain batik Terengganu satu tingkat.. nak beli yang banyak tingkat, tak berapa nak "larat" panjat.. kikikiii.. saya berkenan dengan corak camni.. nampak ayu je bila kita guna untuk buat kain baju kurung ke.. kain baju kebarung ke.. kain baru kebaya ke... (",).. tapi kalau u all nak pakai buat basahan harian pun ok je (",)

Kain batek ni, saya beli khas untuk 5 nama teratas TOP KOMENTAR (MimieWanieyMVCma & Nur) + SALLY YATIE... Saya akan bagi secara random yer... (",)


Manakala untuk 5 orang lagi TOP KOMENTAR, (JijahMuniNanieyAzi & Yati) saya akan bagi BEKAS PENSIL CORAK BATIK... Bekas pensel ni keluaran NOOR ARFA BATIK tau... khas untuk u all 5 orang.. (",) Eh, u all pernah dengar tak NOOR ARFA BATIK ni.. produk dia pun dah sampai oversea.. bidang peragaan bagai la... lenkali saya cite pasal Noor Arfa Batik ni yer (",)

Nanti baru saya pos yer.. saya nak semak dulu sape yang dah bagi saya detail.. (",) Ohya, kain batek tu, bukan NOOR ARFA punya tau.. pensel case je NOOR ARFA... tak mampu nak beli kain batik sarung yang NOOR ARFA banyak2.. (^_^)

Ole2 untuk kengkawan pun saya tak sempat beli... sampai sana, terus kami 3 beranak tak sihat... Ni pun gagahkan diri beli untuk u all.. (",).. Saya ada beli bekas pensel extra tau... tapi yang tu saya akan bagi untuk pemenang MINI GIVEAWAY bulan ni.. (",)

{ 23 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons May 23, 2013
sue ada selai dua batik noor arfa ni
Unknown Unknown May 23, 2013
ehh ada yg corak batik tu familiar kan..deqla ada gak corak cam tu.. hihi...tahniah buat mereka..
mama lynn mama lynn May 23, 2013
tahniah untuk semua yg menang. best2 dapat batik free =)
mama lynn mama lynn May 23, 2013
tahniah untuk semua yg menang. best2 dapat batik free =)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 23, 2013
Salam K.Ina..
wah..cantiknye kain batik tuuuu.. hehe.. tak sabar nk tggu.. :) :)

semoga cepat sembuh dari tidak sihat ye..
E'in E'in May 23, 2013
batik terengganu? untung laa dorg...
Unknown Unknown May 23, 2013
semua cantik2 kak.. bukan senang nak dpt ole2 dari terengganu..hee
eita eita May 23, 2013
ita sampai hari ni tak reti pakai kain batik..

tahniah pada semua
QasehnyaRania QasehnyaRania May 23, 2013
ada satu kat kg baru..caawangannya..

tahniah buat mereka :)
QasehnyaRania QasehnyaRania May 23, 2013
cantik la warna merah tu :)
maszull maszull May 24, 2013
assalamualaikum intan...wah tahniah pda yg berjaya...:)
Dayang Deno Dayang Deno May 26, 2013
tahniah apda pemenang!:)
haryati haryati May 26, 2013
beshnye.....tq ina...
Mimie Mimie May 27, 2013
Kak ina...serius memg cntik2 kain batik nih....sy dh terbayang nak bli kain kosong n buat baju kurung pahang...

P/s sy slh tuh slh sorg yg xbg details lg...hahahaha..tlupe la kak ina jap sy send ye
jaakechik jaakechik May 27, 2013
cantik dan comel!!! tahniah utk mereka yg dapat tu...
Miss N™ Miss N™ May 29, 2013
wahh...cantik2 kesemuanya..
bertuah Nur...

terima kaseh ye kak.. :)
AnonymousAnonymous February 10, 2015
Slm amboi semua kain batik tu cntk2..kak ina leh tlg blikn utk sye ble ade mse yg akn dtg
AnonymousAnonymous February 10, 2015
Sgt3 cntik kain batik yg kak ina bli semua cntik3..nnti klu kak ina ade mse trluang sye nk mntk kak ina blikn utk sye.
IntaNBerliaN IntaNBerliaN March 05, 2015
@Tanpa Nama

blh je... tp kene kalau time tu kak ina balik Terengganu la... :)