Pemenang Mini Giveaway #14

Terus kepada pengumuman pemenang la yer...

&

Tahniah untuk pemenang...!! Sila serah diri sebelum pukul 12 tengah malam ini yer... Ohya, nak ingatkan u all, selama ni saya sentiasa suruh u all ALERT kan.. U all jangan plak terpikir jika alamat u all dah ada dekat saya, u all tak perlu ALERT @ TAK PERLU "SERAH DIRI"  tau.. U all harus jugak "SERAH DIRI".. barulah saya tahu u all alert dengan entry pengumuman saya.. Andaikata u all tak "SERAH DIRI", saya anggap u all tak alert & saya akan suruh Alisha cabut undi lagi walaupun saya dah ada detail u all yer... Bukan apa, jika saya terus bagi je hadiah tu kat u all, walaupun u all tak alert, ia jadi TIDAK ADIL untuk mereka2 yang saya takda alamat.. (^_^) 


Pemenang Mini Giveaway #14

{ 17 comments.. read them below or add one }

fiqah hamed fiqah hamed May 30, 2013
tahniah yang bertuah..Harap lain kali ada rezeki..^^
ajumohit ajumohit May 30, 2013
tahniah kpd pemenang!!!!
syawalsimpsons syawalsimpsons May 30, 2013
tahniah pada yang menang
QasehnyaRania QasehnyaRania May 30, 2013
tahniah buat mereka :)
kurus kurus May 30, 2013
tahniahhhhhhhhhh ;)
Unknown Unknown May 30, 2013
tahniah buat para pemenang... =)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 30, 2013
Salam K.Ina..
alisha dah cabut undi ye..
tahniah buat kedua2 pemenang ;)
Ibu Lala Ibu Lala May 30, 2013
alorrr nape x tau ada GA ni..ruginye...
haryati haryati May 30, 2013
tahniah pd yg menang...
Unknown Unknown May 30, 2013
tahniah pd pemenang!
jaakechik jaakechik May 30, 2013
tahniah pd mereka yg bertuah tuuu....
jaakechik jaakechik May 30, 2013
p/s: jaa nk mintak alamat akak boleh? ada somthing jaa nk bg kat alisha ngn aqilah kalo kita jd jumpa hari tu....
Puan Kutu Puan Kutu May 30, 2013
tk sempat nak join dh ada pemenang,uwaa..
maszull maszull May 31, 2013
assalamualaikum intan...tahniah2 yer...:)
Mimie Mimie May 31, 2013
Tahniah kpd pemenang