Contoh gambar yang di ambik guna kamera FinePix S2980

Ni entry percubaan untuk tunjuk kat u all kualiti gambar guna kamera saya yang baru beli tu...




Semua gambar ni saya guna setting close-up tau.. biasalah, dari dulu lagi saya memang suka guna setting ni untuk semua gambar dalam blog saya.. sebabnya gambar lebih fokus & akan nampak gelap sikit... hehhe Bagi saya, saya suka la dengan kualiti gambar dia.. lebih kurang kamera saya sebelum ni... cuma nak kene pandai settingla plak kamera ni.. salah setting, tak menjadi gambar.. hihii

{ 21 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown May 13, 2013
Cantik gambar2 ni ;)
Izan Ishak Izan Ishak May 13, 2013
dah beli kamera baru ye ina. best tu boleh amik gmbr close-up dan jelas kan.
syawalsimpsons syawalsimpsons May 13, 2013
yee...yang penting gamba mmg best
Mell Mariann Mell Mariann May 13, 2013
kite pakai camera henpon jer.. hehehe
Myra Jay Myra Jay May 13, 2013
Okla kalau berpuas hati, berbaloi beli :D
Unknown Unknown May 13, 2013
mmg cantik gmbrnya.. puas hati la kan... ;)
maszull maszull May 13, 2013
assalamualaikum intan...wah cantik2...;)
Si Matatajam Si Matatajam May 13, 2013
Cantik la pict yg diambil guna camera tu..
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty May 13, 2013
wahhh terbaik lebih sharpkan?sukalah dah ada kamera baru=)tulah namanya rezeki=)
Unknown Unknown May 13, 2013
wah kamera baru.....cantik gambar
eita eita May 13, 2013
yang penting leh ambik gambo kan
Unknown Unknown May 13, 2013
memang berbaloi dengan kualiti gambarnya..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 14, 2013
Salam K.Ina..
Cantik & clear.. yg penting nampak jelas muka 2 budak solehah ni.. :)
Mimie Mimie May 14, 2013
ok la nih kak pic clear
jaakechik jaakechik May 16, 2013
cantek kualiti gambarnya!