Perkhabaran gembira dari readers blog saya (",)

Alhamdulillah.. syukur pada Tuhan.. sungguh saya tak sangka.. bermula dari suka2 nak menulis blog.. segala tips yang saya lakukan.. semua saya coret kat sini... Tak sangka jugak, ramai yang "berjaya" selepas ikut tips or petua saya tu.. ada yang ikut pasal tips nak didik anak melalui cara psikologi, ada yang follow petua.. ada yang follow resepi... TAPI yang paling buat saya eppy bila ada hamba Allah yang dah BERJAYA MENGANDUNG  selepas follow tips yang saya share (",)

Semua tu adalah  rezeki kan... (",) Segala tips or petua yang saya tulis, tak kira berkaitan apa pun, semuanya melalui pengalaman saya sendiri... Bukan apa, bila pengalaman sendiri ni, lebih seronok untuk kita share.. Ala2 macam kita ni jadi testimoni la plak.. hehee

Btw, TAHNIAH untuk mereka yang dah mengandung tu (",)

Perkhabaran gembira dari readers blog saya (",)

{ 17 comments.. read them below or add one }

Fiza Rahman Fiza Rahman May 23, 2013
Alhamdulillah. Tahniah buat yg dah pregnant tu.
Unknown Unknown May 23, 2013
alhamdulillah... tahniah buatnya... petua ina tu deqla mmg amalkan..cuma lom rezeki.. huhu...
Unknown Unknown May 23, 2013
wah,saya turut tumpang gembira untuk ina..
Myra Jay Myra Jay May 23, 2013
Alhamdulillah rezeki untuknya..

Tunggu rezeki untuk myra pulak tak jugak muncul.. tip dah laaaaaaama praktik tapi belum ada hasilnya :D
QasehnyaRania QasehnyaRania May 23, 2013
alhamdulilah.tahniah buat beliau
Puan Kutu Puan Kutu May 23, 2013
Alhamdulillah pahala tu klu turunkan ilmu..:)
syawalsimpsons syawalsimpsons May 23, 2013
alhamdulillah buat dia..
mama lynn mama lynn May 23, 2013
tips apa tu ina. nak tahu jugak. ada link entri tu tak
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ May 23, 2013
Salam K.INa..
alhamdulillah..tahniah ... murah rezeki preggy :)
JunAina JunAina May 23, 2013
Paling penting apa yang kita syer tu ada saham di akhirat kelak. Besar makna bagi org yg menerima.
Unknown Unknown May 23, 2013
Tahniah buat yang berkenaan :)
Unknown Unknown May 23, 2013
blog akak banyak tips n petua.. tu pasal menjadi ikutan.. tahniah pada beliau..
 Aisy Nasiha Aisy Nasiha May 23, 2013
Alhamdulillah.. Bertambah saham akhirat.. Tulah yg ustaz kata, ajaran yg baik dr kita pasti diberi ganjaran pahala.. Ina teruskan ye..
aziazib aziazib May 26, 2013
alhamdulillah perkongsian yg baik
haryati haryati May 26, 2013
alhamdulillah... tak sangka kan... apa yg kita share kdg2 bley dijadikan panduan tuk org lain...
Miss N™ Miss N™ May 29, 2013
seronokkan nila kita dapat bantu org dgn tips dari pgalaman kita
nanieydotcom nanieydotcom May 29, 2013
Alhamdulillah.. Tmpang gembira