Trend fesyen terkini

Saban tahun kita akan dapat lihat perubahan trend fesyen terkini dalam pasaran seperti yang dicetuskan di atas pentas-pentas peragaan fesyen antarabangsa dan tempatan. Untuk tahun ini kita boleh lihat banyak gaya fesyen terkini paling hangat ditampilkan dan menjadi pilihan ramai pencinta fesyen di seluruh dunia. Jika anda mahu terus tampil menarik mengikut trend fesyen yang sedang popular seperti yang ditampilkan banyak jenama fesyen besar adalah langkah yang bijak. Jom kita lihat trend fesyen terkini popular yang sedang mendapat tempat dalam kalangan para pencinta fesyen di Malaysia. 

Vera Short Sleeve Printed Dress

Baju dress dianggap sebagai antara produk fesyen yang paling popular di Malaysia buat masa ini. Baju gaun menjadi pilihan terutamanya dalam kalangan wanita muda dan remaja. Kini terdapat banyak koleksi dress terkini online yang boleh didapati melalui website online shopping Malaysia di internet yang telah menjadikan fenomena trend online shopping di Malaysia. Selain baju dress online, baju dress Muslimah online juga menerima permintaan yang cukup menggalakkan dalam pasaran.

Manisnya Merdeka Skirt

Skirt merupakan antara women bottom online yang terus mengungguli carta dalam pasaran fesyen di Malaysia. Ianya telah dianggap sebagai antara wardrobe essential terutamanya dalam kalangan wanita urban. Skirt kini bukan sahaja boleh dipakai secara kasual mahupun glamor untuk ke majlis-majlis istimewa, kini ia menjadi antara fashion must-have untuk dipakai oleh wanita berkerjaya ke pejabat. 

{ 8 comments.. read them below or add one }

eima eima September 18, 2015
kite kurus kering tak pakai skirt tak lawa ...hehehe
sitirohaida sitirohaida September 18, 2015
semuanya boleh dapat di zalora kan...
Permata Malap Permata Malap September 19, 2015
Kalau kat pejabat IbuNoey,budak2 opis suka sangat pakai jubah.tapi IbuNoey lebih selesa pakai baju kurung atau kebaya.
Permata Malap Permata Malap September 19, 2015
Kalau budak2 ofis IbuNoey kebanyakannya suka pakai jubah.tapi IbuNoey lebih selesa pakai baju kurung atau kebaya.
Unknown Unknown September 21, 2015
cantik dressnya! sesuai org tinggi n kurus.. lg tererlah cun!
QasehnyaRania QasehnyaRania September 29, 2015
cntik cntik la..
kalau bekerja blh juga beli selai dua buat pergi ofis, kan..