Terima kasih sebab sudi baca walaupun panjang


Nampak tak komen dari Lynndamya kat atas tu... fokus pada ayat "Entry akak memang panjang2 gila lah, tapi saya boleh je scroll sampai habis".. Ok, kene terima kenyataan sebab entry2 saya memang panjang... hahaa.. Sorryla, saya tak reti nak tulis pendek2 ni... Tapi ada je entry pendek, tu pun kalau entry bergambar berkaitan aktiviti anak2 saya... Kalau takda gambar, biasanya memang panjanglah entry saya.. (",)

Eh, tapi rasanya entry panjang2 saya selama ni, semuanya ada "isi" kan... Entry saya takda yang bergosip pasal orang lain kan.. melainkan pasal saya & family.. Disebabkan saya nak cerita or explain sesuatulah yang buat saya kene tulis panjang2, baru puas.. hihii.. Eh, tapi tu pun tak puas sebab takleh cakap face to face.. ekekek.. Apa2 pun, saya nak ucapkan TERIMA KASIH dekat u all yang sudi jugak baca entry saya sampai habis walaupun panjang berjela... (^_^)



"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 20 comments.. read them below or add one }

Mimie Mimie March 04, 2014
sy pun suka baca entry kak ina
syawalsimpsons syawalsimpsons March 04, 2014
alhamdulilla ada yg menghargai penulisan ina...sama la ngan sue, pon suke baca blog ina walaupun panjang2
Amir Khalis Amir Khalis March 04, 2014
setiap buah mesti ada isi
makin besar buah makin banyak isi :D
Sheila Salim Sheila Salim March 04, 2014
Assalamualaikum kak intan, entri ada pengisian penting. tu yang best membaca ~~~
AnonymousAnonymous March 04, 2014
KA lagi pjg lagi suka baca hehehe
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 04, 2014
salam k.ina..

hih...setuju..mmg entri akak panjang berjela.. tapi penuh isi.. jalan cerita pun buat cma rasa nk continue baca..

:)
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin March 04, 2014
Solehah pun suka baca entri akak, semua mengenai famili akak n kekeluargaan. Jika solehah dah kawin dan sudah ada anak, solehah tak pasti lagi akan ada blog ini lagi atau tak. Ikut keadaan. hehe
Dunia Zumal Dunia Zumal March 04, 2014
Zumal pun suka membaca entri2 kat sini sbb banyak info yg zumal dapat tambahan pula zumal masih baru dalam dunia blog ini. Zumal doakan IntanBerlian terus sukses :)
JaSSNaNi JaSSNaNi March 04, 2014
biasa nye blogger mmg banyak idea nak menulis.. itu pengalaman sendiri kan.. :) apa pun janji itu/ini blog kita.. kan.. :) hehehe.. tq pada yang sudi singgah dan baca..
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra March 04, 2014
hihihi...entry akak memang menarik untuk di baca, lagi panjang lagi best, kalau pendek asa macam tak puas plak...hihi
Tie HT Tie HT March 04, 2014
alhamdulillah, respon yang baik
lagi pun blog kita adalah hak kita kan ina :)
mila mila March 04, 2014
kalo something yg menarik org sgup je bace smpi bwh :-)
Unknown Unknown March 04, 2014
hahaha.. entry pnjg mana pun if bmanfaat dan berisi, mmg tetap akan d baca hgga abis. ilmu yg baik kn ntuk d kongsi bsama.. mmg bguna ntuk certain blogger.. ^^
ayie atiqah ayie atiqah March 04, 2014
setuju,panjang pun ayie mampu scroll sampai ke bwah,walaupun masa tu silent reader je =)
Nora Karim Nora Karim March 05, 2014
kalau nak cedok ilmu dr ina... mmg kena tabah baca entry2 ina yang panjang.... tapi kalau kena cara betul kita ikut... ada la hasilnya insyaAllah... akak pun banyak belajar dari blog ina... thanks ina atas perkongsian ilmu... Moga sentiada murah rezeki... amin...
lynndamya lynndamya March 05, 2014
Hahaha, akak u've made my day ! :D
Tak sangka diprint screen begini~ haha..yup2 betul ckp akak, panjang 'berisi', tu yg melekar je kat sini, xreti nak balik, mmg best kat sini..
Sy akan baca smpai penat :p hihi~
Unknown Unknown March 05, 2014
akak nak tahu tak.. apa yg akak tulis dlm entry semuanya berbentuk nasihat dan tips.. tu yg mmg xrugi nak baca smpai habis walaupon banyak entry semuanya..
Puan Kutu Puan Kutu March 06, 2014
sama2 kasih sbb sy mmg baca setiap entry hingga titisan terkahir..:)
Unknown Unknown March 06, 2014
kalau nak baca entry kak ini, mesti sediakan Perasaan yang mendalam, cewahh , heheh senang nak feeling feeling join sekali dalam cerita kak ina nih hehe