Telekung solat kanak-kanak (TudungSiComel) harga mampu milik!!

Sebut je TudungSiComel, pasti ramai ibu-ibu tahu produk keluarannya adalah cantik dan bermutu, ditambah pula dengan JAMINAN 180 HARI @ 6 BULAN, buat ibu-ibu rasa nak pengsan.. wah gitu.. nak bagitahu betapa bagusnya keluaran TudungSiComel ni.. hehhe.. Eh, serius ni u all, tak tipu tau.. bayanglah, tudung sekolah reject jenama TudungSiComel ni pun sampai orang puji, tu reject tau, reject bukannya yang tiada kecacatan langsung tu.. 

Kalau u all dah guna produk TudungSiComel ni, sebagai contoh tudung sekolah, confirm tahun depan dan tahun-tahun seterusnya, u all tetap nak TudungSiComel punya juga. Kami ramaiiiii pelanggan setia. Setia tak setianya mereka pada TudungSiComel ni, u all bayanglah, ketika saat genting tahun lepas, di mana semua orang berebut mencari tudung sekolah anak, kami offer tudung backup yang kualiti dan kainnya sama je dengan TudungSiComel, yang bezanya label je, pelanggan tak nak disebabkan bukan label jenama TudungSiComel.. Mereka sanggup tunggu stok sampai... Hebat betul penangan jenama TudungSiComel ni!!

Bukan setakat tudung sekolah pelanggan suka tapi tudung casual, telekung pun pelanggan ramai puji, bukan itu sahaja, inner jaring pun dapat pujian... Wah, nak pengsan ok, Alhamdulillah, ramai yang suka dengan produk kami... Lebih-lebih lagi produk kami ada jaminan 180 hari, inner jaring yang harga hengget-hengget je tu pun, kalau u all komplen ada masalah seperti jahitan tertetas, itupun kami gantikan yang baru, yang lama kami hadiahkan je dekat u all... Alamakkkk lagi sekali nak pengsan bagi pihak u all.. hahhahhah... Bagus kan??? Itulah lebihnya produk jualan kami, JAMINAN 180 HARI..!!! Siapa nak bagi u all.. 6 bulan tau jaminan, dalam tempoh 6  bulan tu, kalau u all guna, lepas tu u all komplen, "kenapa soft awning ni dah tak terbentuk, jadi kelepet, anak saya dah tak comel dah guna TudungSiComel ni" padahal dah 6 bulan u all guna, itupun kami akan gantikan yang baru dekat u all... Haa jom kita pengsan berjemaah ye.. hahhaha... 

Ok, dah-dah.. jangan pengsan lama-lama, meh saya nak kenalkan u all dengan telekung solat yang TudungSiComel jual.. Sekalipun kami ada tolong jual untuk jenama lain tapi asal nama yang tukang jual tu adalah TudungSiComel, semuanya dapat JAMINAN 180 HARI ye sayang... 


Ini TELEKUNG SOFEA, telekung solat kanak-kanak yang dibuat khas untuk anak solehah u all yang berusia 5 hingga 13 tahun.. Yang usia 10 hingga 13 tahun tu, tak semua warna ada tau u all.. Jika nak tahu warna apa yang ada saiz tersebut, u all boleh whatsApp saya (http://www.wasap.my/60135309850). HARGA TELEKUNG SOLAT SOFEA ni, RM59.90 untuk saiz 5 hingga 9 tahun, manakala RM69.90 untuk saiz 10 hingga 13 tahun. Jangan risau u all, produk kami bermutu dan berkualiti sesuai dengan harganya. U all boleh cuba, jika tidak sesuai, boleh kembalikan kepada kami. Material yang kami gunakan LYCRA 320g, ianya lembut, sejuk dan 'gebu', yang pasti anak u all pasti akan sukakannya!!      


Bulan 5 nanti kita dah nak puasa, maka inilah masanya untuk u all HADIAHKAN TELEKUNG SOLAT DEKAT ANAK-ANAK u all.. Nanti mereka lebih bersemangat untuk pergi solat terawih berjemaah. Bukan setakat hadiahkan telekung untuk diguna bulan ramadhan, di hari lahir pun sesuai u all.. Ianya dapat menggalakkan anak solehah u all untuk solat di awal usia. Mereka akan rasa seronok seolah-olah mereka dah besar macam ibu mereka yang cantik ini.. Ye, ibu mereka, u all la, yang sedang baca entry ini.. cantikkan (",)


Selain dari TELEKUNG SOFEA, kami juga ada jual TELEKUNG BUNGA. Telekung Bunga ini ada 4 saiz, untuk anak solehah u all yang berusia 2 hingga 7 tahun. Nak tahu saiz yang sesuai untuk anak u all, u all boleh whatsApp saya ye (http://www.wasap.my/60135309850). Harga Telekung Bunga adalah RM45, material adalah dari jersi ringan. Macam  biasa u all, u all boleh cuba, kalau tak sesuai boleh dipulangkan. Jangan risau jika berurusan dengan TudungSiComel ye. Kami akan bagi u all kepuasan dalam membeli, kami akan bagi kegembiraan dan senyuman di wajah anak comel u all yang solehah itu. Kepuasan hati u all dan anak u all adalah keutamaan kami.. InsyaAllah.


Ini antara pujian yang pelanggan saya bagi selepas beliau terima TELEKUNG SOFEA. Kebiasaannya, saya tak minta maklumbalas dari pelanggan saya berkaitan produk kami tetapi pelanggan yang dengan rela hati bagi maklumbalas. Macam kitala, bila kita rasa seronok, teruja, orang tak tanya pun kita nak bagitahu kan..

Kalau u all berminat untuk dapatkan TELEKUNG SOLAT TERSEBUT, u all boleh whatsApp saya, (http://www.wasap.my/60135309850). Jangan kata telekung solat, TUDUNG CASUAL, TUDUNG SEKOLAH pun u all boleh whatsApp saya tau. Pendek cerita, nak raya nanti, kalau nak beli tudung raya anak solehah u all, whatsApp saya. Kalau u all beli 3 helai, saya bagi diskaun 10%, makanya ajaklah kawan-kawan u all join beli dengan u all juga. Tak rugi punya beli produk TudungSiComel ni, pasti u all akan menangis sebab dapat produk yang kualiti kebabooom ditambah pula dengan layanan yang bagus, senyuman sentiasa terukir di whatsApp u all tu. hehhe. Kalau u all malas nak whatsApp saya, u all boleh direct beli di website TudungSiComel.


UPDATE : TELEKUNG DIADINA (usia setahun hingga 6 tahun)



WHATSAPP : 013-530 9850
PM DI FB : Zarina Tazari
WEBSITE (pembelian secara online) :TudungSiComel.com            

"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"


0 comment... add one now