Adik saya sedang jalani pembedahan kepala kali ke 3


Saya tak nak tulis panjang2.. just nak inform kepada u all yang follow kisah adik saya, ADIK SAYA DAH MASUK BILIK BEDAH TADI.. Sekarang ni masih lagi di bilik bedah... tempurung kepala adik saya yang asal dulu, kemek kan, hari ni nak ganti dengan tempurung kepala palsu.. doakan adik saya ye u all.. gambar atas ni tiba2 buat saya rasa something... Ermmm..


Btw, gambar yang ni pulak gambar semalam.. Senyum je adik saya.. kuat semangat dia nih..!! Moga pembedahan ni berjalan dengan lancar... Moga semuanya dipermudahkan...

"Ya Allah, Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

"Tuhanku, Aku tak layak ke syurgaMU namun tak pula aku sanggup ke nerakaMU"

{ 16 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons January 14, 2016
moga semuanya di permudahkan urusan ye ina...sama2 kiter doa
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI January 14, 2016
semoga dipermudahkan segalanya kak..aamiin
Nieyla Nadia Nieyla Nadia January 14, 2016
Semoga semuanya berjalan dengan lancar..Amin....
CXopportunities CXopportunities January 14, 2016
Semoga Allah permudahkan segalanya. Aminn
Liyana Anuar Liyana Anuar January 14, 2016
moga semuanya berjalan lancar
Rizziela Rizziela January 14, 2016
semoga segalanya dipermudahkan
monalea monalea January 14, 2016
semoga semuanya berjalan lancar
Unknown Unknown January 14, 2016
saya doakan semuanya berjaya dan berjalan lancar..
Eda Eda January 14, 2016
Semoga dipermudhkn segalannya...
Unknown Unknown January 14, 2016
semoga pembedahan berjalan dengan lancar! amin
Lyana Ishak Lyana Ishak January 18, 2016
Semoga dpermudahkan , baru berkesempatan singgah blog akak . may Allah ease everything =)
Unknown Unknown January 18, 2016
mcm mana kak progress nya??
mudah-mudahan adik kak ina cepat sembuh..:)
zyaakma zyaakma January 18, 2016
SALAM. zya sinngah sini semoga dipermudahkan segalanya.done follow =)
She Is Farahain She Is Farahain January 19, 2016
semoga ALLAH permudahkan segalanya
Ainul Mustafa Ainul Mustafa January 20, 2016
semoga dipermudahkan segala urusan