Bukan rezeki saya..


Saya dah banyak kali dapat emel EVENT UNTUK BLOGGER ni... Tapi satu pun saya tak pernah pergi.. Yela, dah buatnya dekat KL or Selangor... saya ni duk Kedah.. Kalau dekat tingin gak g.. takda rezeki saya lagi...Ohya, selama ni, event yang saya dijemput, semuanya yang berkaitan anak2..

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 14 comments.. read them below or add one }

Dylla Abas Dylla Abas October 04, 2013
bestnye dpt invititation mcm ni kan..tak pernah merasa lagi..huhu >_<
Kakcik Seroja Kakcik Seroja October 04, 2013
Turut mendoakan agar Mohamad Nazren bin Ahmad Tazari kembali pulih segera...
Fiza Rahman Fiza Rahman October 04, 2013
Tak per lah. Mungkin ada rezeki lain yg lebih besar lagi :-)

Sorry lah ina. Dah lama x dtg sini. Blogspot dah kena blocked..huhu..
Unknown Unknown October 04, 2013
owh yela.. jauh tu.. mana la tau nanti buat kat kedah.. in shaa Allah..ada la rezeki nanti kan..
Myra Jay Myra Jay October 04, 2013
Takpe, rezeki ini takdak tapi Ina banyak dapat rezeki dari 'sumber' lain :D
maszull maszull October 04, 2013
assalamualaikum intan...yer la kalau dekat tu mmg boleh pi tapi kalau dah jauh susah jugakan...;)
Unknown Unknown October 04, 2013
takpe kak.. lain kali lah.. insyaAllah ada rezeki tu nanti..
eija_sweetmama eija_sweetmama October 04, 2013
owh ye la kalau dh jauh susah jgk nak komit kan, insyaallah kalau ada rezeki x kemana..
QasehnyaRania QasehnyaRania October 05, 2013
in shaa Allah ada rezeki lain nti
haryati haryati October 05, 2013
peluang dah ada tapi jauh pulak kan...klu dekat mang dah join dah ye ina...takpelah nk buat camne...
shahdiana shahdiana October 06, 2013
betul la tu kan ina..selalu event cenggini memang area kl je..macam kita yang dok jauh ni memang tak boleh nak pergi...tapi bila baca post orang lain berkaitan event yang diorang pegi n jumpa blogger lain rasa best kan...
jaakechik jaakechik October 06, 2013
mungkin rezeki yg besarrrr lagi duk menunggu di kemudian hari sabar ya kak.
Puan Kutu Puan Kutu October 07, 2013
cuba buat kt sp,menapak sebelum subuh la ina.hehe takpelah belum rezeki lg