Saya dah ada FANPAGE.. Jom LIKE... (^_^)

Hasil tangan ECA

Alhamdulillah finally.... blog saya ni ada jugak fanpage.. (^_^) ... Dari tahun lepas teringin nak buat, akhirnya tahun ni baru termakbul... (",).. Seronok tengok orang lain ada fanpage, saya pun buat jugaklah.. Boleh gitu??.. hihii...Nama fanpage saya.. Cinta Hati Intanberlian... Ikutkan nak buat IntaNBerliaN tapi tak dapat.. so, gunalah Cinta Hati Intanberlian.. Idea dari Eca.. Thanks yer Eca... sentiasa ada di saat saya memerlukan.. cewahhh... (",)

Jika sudi, u all LIKE la Fanpage Cinta Hati Intanberlian ni tau.. InsyaAllah selain dari saya share entry2 terbaru saya dekat fanpage tu.. saya jugak akan share berkaitan anak2... U all kan tahu saya ada buku2 berkaitan anak2 ni.. So, bolehlah saya share apa2 maklumat yang best dekat u all jugak... Kalau u all ada nak bincang or tanya apa2 pun, u all boleh post dekat fanpage saya tu.. nanti bolehlah kita sama2 ber"komen" di sana... (",) 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 49 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons September 30, 2013
ALHAMDULILLAH ADA JUGAK TEMPAT RUJUKAN ...
Mrs Velentine Mrs Velentine September 30, 2013
dah like kak..done klik2 nuffnang akak
Unknown Unknown September 30, 2013
deqla pun ada..tp berapa like je pun..haha.. x aktif sgt .. always cantik hasil tgn eca.. ;)
lizz lizz October 01, 2013
waa dah ader fan page ok saya like k..hehe
Pykaa Pdott Pykaa Pdott October 02, 2013
Wahh ade fan page . Pyka je yg tade lg . Oke2 nnt pyka like oke ;)
zety zety October 02, 2013
wahhh dah ade fanpage! baguss..sng kwn2 nk tau update ;)
aziazib aziazib October 03, 2013
dah like.. yang ke -50. hihihi
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com October 03, 2013
tahniah....ina best tu..boleh juga tahu dan tip-tip yg berguna pada yg lain juga..
mama lynn mama lynn October 03, 2013
sy pun da like tau =)
Dayang Deno Dayang Deno October 04, 2013
sepantas kilat deno LIKE!
Myra Jay Myra Jay October 04, 2013
Ok dah like your page :D
dya nasir dya nasir October 04, 2013
Okay. Nnti dya like ye
 Aisy Nasiha Aisy Nasiha October 05, 2013
wah...semakin meluas empayar intan berlian nampaknya lepas ni.. tahniah dan tumpang gembira untuk ina.... serius seronok kalau macam ni hasilnya....
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief October 06, 2013
yeaaayyy dh ada fanpage...japg nk p like hikss
Sheila Adziz Sheila Adziz October 06, 2013
Allhamdulillah... ready to like... gd luck... :)
shahdiana shahdiana October 06, 2013
ina..yana dah LIKE fanpage ina tu..semoga ina lebih berjaya di masa akan datang ye...
Si Matatajam Si Matatajam October 07, 2013
Ok, M like laju..laju....
ida =) ida =) October 08, 2013
Nak buat jugak la =)
Ainim Rashihah Ainim Rashihah October 08, 2013
tahniah kak ina..nnt malam saya like ye
ZaimahBakar ZaimahBakar October 08, 2013
Dah like.. kalau ade 10 fanpage ina, sepuloh2 ima liked semua..haha :D
ZaimahBakar ZaimahBakar October 08, 2013
eh..salah log in. Terpakai akaun blog lain pula.. kot2 ina tak kenal, ni ima dari blog greenyhouse.blogspot..kikiki :p
ajumohit ajumohit October 08, 2013
okeh nanti akak like fanpage ina, tahniah ye

ttg nuffnang blogbuster tu, akak pun tak tahu bayarannya ina, ini pertama kali akak dpt, nnti akak share bila kempen tu dah due ;)
hafizmd hafizmd October 09, 2013
as salam
tahniah..insyaAllah akan like laju2 =)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 10, 2013
wah..dh ade fanpage.. bgus la tue...
congrats dear.. ^_^
eita eita October 11, 2013
tahniah..dah semakin berkembang
MamaZie MamaZie October 11, 2013
Assalam..

Tahniah.. :)
Salam kenal..jom ke blog saya. Leh kenal lebih rapat. ;)
ayut ayut October 12, 2013
semakin mauuuu!hihihihi :)
Unknown Unknown October 12, 2013
Wah kak ina!
Sekejap j org like page akak. Jeles tauu. hehe..

Psst: Nak promote blog SHAWL saya blh x kak?
http://suriscarfdheart.blogspot.com
Huweee~
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah October 17, 2013
alhamdulillah.. naik dah satu step..
Puan Kutu Puan Kutu October 17, 2013
dh like hari tu,tu pun jumpa link kt fb..hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania October 19, 2013
salam aidiladha.. bercuti lagi ke.. lama tak upDate :-)
Masha Meisters Masha Meisters October 22, 2013
bestnyer dah ada fanpage.....nak like jugak :-)
-meeSUPERGIRL- -meeSUPERGIRL- October 27, 2013
dah lama tak singgah.. semakin maju akak skrg.. sy support akak :)

aaminnnn
Shida Radzuan Shida Radzuan October 28, 2013
amin..

salam kak ina ..lama shida xjengah sini..kekangan msa skg ni now da de msa ni shida BW cam biasa :)

nk like FP akak hehee..
caliph shuriken caliph shuriken October 30, 2013
salam, kak ina ^^

*sori bru sempat singgah sini..

yezzaaa, dh like page tu, hikk...
Cho Zila Cho Zila October 30, 2013
syiok tengok kawan2 blog macam2 kepakarannyer...
Unknown Unknown September 05, 2014
dah like..maaf lambat.. ^_^