Blogger IntanBerlian a.k.a kak Ina popular di Instagram ephyra2u??

Tajuk entry saya COPY PASTE dari entry di blog Mimie... Balik kampung beraya seminggu, memang buat saya malas nak update blog.. Thanks pada mereka2 yang bertanya.. Pagi semalam baru saya ada hati nak jenguk2 blog.. Jenguk2 bloglist.. Ada yang saya terjah tinggalkan komen, ada yang saya terjah tapi tak tinggalkan sebarang jejak.. dalam2 duk baca entry di Blog Mimie... Sekali terbaca entry Blogger IntanBerlian a.k.a kak Ina popular di Instagram ephyra2u.. 

Serius saya sangat terkejut..!! Seminggu tak online, tau2 je muka dah bertempek dekat Instagram ephyra2u..      Saya ni takda INSTAGRAM tau u all.. Handphone pun tunggu nak masuk muzium.. mana mampu nak layan INSTAGRAM ni.. kikikiii... Opsttt, saya ada daftar, tapi guna TAB Alisha.. setakat daftar je la u all.. pastu "senyap" camtu je la... Saya tingin nak tengok sendiri gambar yang Mimie maksudkan tu dekat instragram... Punya gigih g google link INSTAGRAM EPHYRA2U... hihii.. Nasib boleh view.. (",) Terus terpandang muka sendiri.. Rasa malu pun ada... yela, saya tak diinform pun pasal ni.. tak sangka plak di share kat EPHYRA.. (",) Ohya, nak tengok kat INSTRAGRAM KLIK SINI..


Tiba2 saya teringat dekat FACEBOOK OCEANLIFE.. ntah2 ada jugak gambar saya.. Sekali tengok memang ada.. (",) Nak jugak tempek gambar tersebut dekat blog saya ni... buat kenangan.. hihiii.. Mana tau kot2 lepas ni ramai lagi yang sudi untuk taja saya.. muahhahhah.. EPHYRA ni COMPANY BESAR pertama yang taja saya produk keluarannya berserta dengan bayaran... Alhamdulillah... dapatlah 3 bulan merasa EPHYRA free... Ada rezeki, boleh up sikit tempoh bulan tajaan tu.. kikikiii.. Apa2 pun, Moga testimoni saya tu dapat jadi panduan untuk orang2 lain buat pilihan untuk guna apa2 produk... Yang pasti, EPHYRA ni ibarat 2 in 1.. Ibu dapat khasiat KOLAGEN manakala anak pulak dapat REZEKI SUSU lebih.. Eh, secara tak langsung, anak kita pun dapat "kolagen" jugak.. (",)

Nak selit gak kat sini rasa terkilan saya... yang ni memang bukan rezeki sayalah... Saya ada dapat jemputan MAKAN MALAM BERSAMA MEMEY ANJURAN EPHYRA @ OCEANLIFE.. tapi saya tak dapat pergi... Macam biasa, alasannya adalah JAUH... Saya duk kat Sungai Petani, event berkaitan blogger ni, normally area SELANGOR & KL... memang tak merasalah saya jawabnya... (",)

Lagi satu pulak, u all ingat tak, aritu saya ada buat entry gtau saya ada dapat jemputan dari KINDERDIJK.. EVENT UNTUK BLOGGER & MEDIA... tapi saya tak dapat datang.. JAUH jugak yang dijadikan alasan... U all tahu tak, saya ada terbaca status orang yang g EVENT KINDERDIJK ni dekat FB... Tau apa barang yang dorang dapat dekat event tu..??


Ni haaa.. macam gambar dekat atas tu haa... BABY CARRIER APRICA... Alaaa bestnya... rugi betoi rasa tak dapat g sana... Retail price RM300 tau... Bagi saya yang tak bekerja ni, tu dah dikira mahal la.. bagi u all maybe murah kot.. hihii.. Kan best kalau saya dapat.. boleh guna untuk anak no 3.. tahun bila tak tahulah tu.. berangan dulu awai2.. kikikiii.. Lagipun barang2 free ni saya memang suka.. Eh, u all pun mesti suka barang free kan.. lebih2 lagi kalau mahai yang agak2 kita tak mampu nak beli... (^_^) Teringin sangat nak g mana2 EVENT blogger ni tau.. tapi tu la, dah tertulis saya masih belum ada rezeki untuk join... Adala sebab musababnya tu kan... (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 23 comments.. read them below or add one }

ida =) ida =) October 21, 2013
WHhhh.. best betul goodies dia.
Ada la rezeki lain menanti...
Mimie Mimie October 21, 2013
InsyaAllah kak kalo xde rezki gi dua dua event Allah akan gantikan dgn yg lbih baik...
 Aisy Nasiha Aisy Nasiha October 21, 2013
Alhamdulillah..murah rezki dan makin glamor ina....
syawalsimpsons syawalsimpsons October 21, 2013
pada sue yang bekerja ni pon rasa mahai carrier ni tau...tp tak pe la ina tak da rezeki kan...apa pon ina dah femes..ok la tu kan
Unknown Unknown October 21, 2013
tahniah kak ina..makin femes dan gojes..
takpe la takde rezeki nak join event..maybe pasni bleh mana tau kan..
JunAina JunAina October 21, 2013
Wahhh semakin glamer la Ina ehh...:)

Tahniah sebab jadi mak dan blogger yang semakin naik namanya.
Unknown Unknown October 21, 2013
Murah betul rezeki kak ina...dapat tajaan plak tu...pa pun,congret dear!!!
Ainim Rashihah Ainim Rashihah October 21, 2013
wah..makin popular akak ya
Puan Kutu Puan Kutu October 21, 2013
wah makin glamer ina kite.hehe..semoga makin murah rezeki lapas ni..
haryati haryati October 21, 2013
alhamdulillah.... takpe mungkin pasni lagi murah rezeki ina ye...
Falsya Falsya October 21, 2013
dulu kie minum kejap ephyra nie....walaupun kejap terasa gak la kesannye..sedap pun sedap..hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania October 21, 2013
in shaa Allah next time boleh pergi k.

tahniah
Unknown Unknown October 21, 2013
takpe tgk rezeki akak kt lain pulak even xdpt join event2 blogger ni..
zety zety October 21, 2013
xper Ina, rezeki tu ade nnt ;)
Masya Masya October 21, 2013
Wahhh glamour u, sy pun bizi x perasan pulak ina... Jap lg nak tgk ina kat ephyra
Nora Karim Nora Karim October 22, 2013
wah... glamor dah ina ni... alhamdulillah rezeki semua tu... :D
Maria Firdz Maria Firdz October 22, 2013
wah.. mkin popular... keep writing... :)
Cik Ecah Cik Ecah October 22, 2013
akak...makin berseri2....flowless kulit mukanyaa hehe :)

sedap ke kak rase ephyra ni?
Unknown Unknown October 22, 2013
wahhh.. betul2 popular tu...mana tau muncul kat tv plak kan.. eheh..
emarieys emarieys October 22, 2013
blogger aju ada pergi ke event tu,,,
shahdiana shahdiana October 22, 2013
at least ina dapat jugak tajaan yang best gitu...mungkin di masa akan datang ada rezeki lain lagi mana tau kan....
izza ephyra izza ephyra October 31, 2013
hey boys and dolls!

this drink has given wonders to many2 women (and men too!) now!

purchase Ephyra at good deal, best service and fast delivery from me :)

contact me for details!

xoxo

Izza, your Ephyra authorised dealer
0192198619
izza_grrl@hotmail.com