Komen dari pembaca blog saya

Terharu saya bila apa yang saya share kat blog selama ni, ada yang "follow"... Ada yang try resepi yang saya share.. ada yang ambik tips yang saya share.. Actually sebelum2 ni pernah dah ada yang gtau saya mereka try buat resepi2 & tips2 yang saya share, tapi tu la, dah lupa plak sapa... cuma hari ni baru tergerak hati nak share komen2 dari pembaca blog saya @ kawan2 saya2 ni (",)
Ni saya copy paste dari blog KAK NORA KARIM.. Kak Nora ada try masak AYAM MASAK KICAP yang saya share sebelum ni... Nampak tak anak kak Nora duk puji mama masak sedap.. (",) 

Selain dari tu, baru ni kan saya ada share plak pasal DONUT YANG RANGUP DILUAR, LEMBUT DI DALAM... Shima & Haryati dah try buat donut guna resepi yang saya bagi tu.. (",) Anak2 mereka siap memuji lagi.. hihii

Anak Yati @ Fawwaz kata donut tu sedap.. hihii 


Anak Shima plak siap ingat makjai @ jiran shima yang bagi.. hihii.. Shima gak cakap, dia guna resepi yang saya share tu, terus jadi (",)


Selain dari resepi, ada jugak yang ambik tips yang saya kongsikan... Sebelum ni, saya pernah gtau u all antara cara saya bagi anak saya minat buku adalah, dari usia baby lagi, saya bagi mereka koyakkan buku2 or kertas... hinggalah jadi macam Alisha, usia 8 bulan dah pandai hargai buku.. takda koyak2 dah.... So, Nazirah bagitahu la mak dia pasal tips tu.. mak nazirah try & sekarang, adik Nazirah dah tak koyak lagi (",)

Ada jugak yang gtau saya, dia dah makan buah kurma sekarang selepas baca blog saya pasal khasiat2 dia.. (",) Alhamdulillah apa yang saya share nampaklah jugak manfaatnya... (",)


{ 28 comments.. read them below or add one }

Dylla Abas Dylla Abas April 30, 2013
ni baru betul blogger yg b'kualiti..apa yg kita tulis..org boleh manfaatkannya :)
Mrs Velentine Mrs Velentine April 30, 2013
alhmdulillah ramai yang dapat manfaat daripada entry kak ina,,.
Masya Masya April 30, 2013
sebenarnya apa yg kita tulis tu... ilmu di kongsi buat kawan² jugakkan.. jadi menulis blog adalah satu manfaat yg baik walaupun ina duduk rumah.. teruskan menulis tau.. bolehlah dikongsi ilmu tu bersama...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ April 30, 2013
Salam K.Ina..
hihi.. akak ni mmg super mom cum wife..
seronok dpt berkenalan dgn akak & follow tips2 yg berguna.. :)
Unknown Unknown April 30, 2013
sbb tu la kata org sharing is caring... hihi... =)
NoEn NoEn April 30, 2013
ALHAMDULILLAH ad manfaatnya
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI April 30, 2013
yui dok cari resepi kotaiu ladna akk tu...waaa..nak buat..
Mimie Mimie April 30, 2013
Alhamdulillah seronokkan kak ina apa yg kite share jd manfaat bersama.
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman April 30, 2013
Alhamdulillah. Bermanfaat buat yg lain.
jaakechik jaakechik April 30, 2013
kak ina selalu buat entry yg bagus dan bernas bdasarkan pgalaman sendiri thats ehy org suka baca blog kak ina ni.... :)
Nora Karim Nora Karim April 30, 2013
hehe banyak 'saham' ina dapat ni... sebab tolong kengkawan yang lain... ^_^ akak teringin nak buat donut versi ina tu... tapi tak pi beli pun lagi mauripannya...
Unknown Unknown April 30, 2013
Alhamdulillah dgn setiap apa yg Ina kongsikan :) sharing is caring, right!
Umialya Umialya May 01, 2013
Ina bukalah 1 blog untuk masakan, boleh dijadikan rujukan kami, ahakkkkkk...
Miss N™ Miss N™ May 01, 2013
wahh..mmg beri manfaat betullah...
Nur nak cuba ayam bakar pun belum sempat..

tapi nur tahu..mesti sedap.. :)
haryati haryati May 01, 2013
seronok ina bila dpt share2 camni... wpun kita tak penah jumpe lg tp ikatan kat alam maya ni cam closed sgt sbb saling berkongsi apa2 je boleh dikongsikan...
Unknown Unknown May 01, 2013
bagusla tu..ade saham di akhirat..:)
menulis sambil beramal..hehe..
emma emma May 02, 2013
mmg xrugi sape2 follow blog kak ina sb sume entry kak ina ade 'isi' :-)
ida =) ida =) May 02, 2013
Hihihi... yg baik dijadikan tauladan
aziazib aziazib May 02, 2013
ni la loyal readers.. azi pn ada ikut jugak resepi intan.. hihihi
Unknown Unknown May 02, 2013
memang bagus sangat setiap entry yg akak tulis.. secara tak langsung jijah pon akan manfaatkannya nanti.. tq kak yer..
Myra Jay Myra Jay May 03, 2013
Bestkan bila pandai masak ni.. ;) Lagi best ada orang praktik ilmu yg kita bg dan hasilnya menjadi :D
caliph shuriken caliph shuriken May 03, 2013
nice sharing.. x sia2 publish entry berkualiti kn ^^
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra May 05, 2013
alhamdulillah akak, semua yg akak sharing ni akan jadi rujukan untuk pembaca yang lain,;-)
ayut ayut May 05, 2013
nk jd mcm ni mmg kena byk pengalaman dan eksperimen...bru berkualiti blog yer...huhuhu ^^
shahdiana shahdiana May 06, 2013
sharing is caring kan ina..at least ramai yang tahu sesuatu yang kita tahu tu & bila ramai yang share jadi lagi ramai la yang tahu kan... :D
Fiza Rahman Fiza Rahman May 07, 2013
Sharing is caring and loving kan. Best klo ada org cuba resipi yg kita bagi.

Saya pon ada follow resipi ayam bakar tu. Skang ni asyik masak ayam bakar jer lah. Anak2 suka ☺☺