Segmen Promote Blog : Kisah Kami


Assalamualaikum...

First of all....terima kasih yang tak terhingga kerana memilih blog saya dalam segmen promote blog baru baru ni.. (eh??? Skemanya ayat!!!). 

Tetiba rasa serba tak kena bila nak menaip draft ni. Jari jemari plak kaku menari nari lenggang kangkung di keyboard menyusun ayat ayat indah yang kononnya untuk menarik perhatian reader(s) tapi langsung tak tertarik...agak nye la kan..(maaf semua..saya hanya lah tukang tulis biasa tapi bukan luar yang biasa). Masih dalam proses percubaan untuk menjadi seorang penulis yang berjaya..kikiki..In Shaa Allah.

Berbalik pada tujuan asal, apa yang menarik sangat yang ada pada Blog Kisah Kami tu ek??? Satunya...Themes color of the blog. Masuk jer blog saya tu, maka sepanjang korang habiskan masa kat situ korang akan disajikan dengan cahaya pink yang sihat. Seandainya korang rasa stress ke ape ke boleh lepak segarkan mata di blog saya. 

Duanya... susun atur widget widget di sidebar agak tersusun dengan kemas tersimpul rapi. Saya cuba minimakan penggunaan widget hanya dengan meletakkan yang penting dan yang perlu ada sahaja dalam sebuah blog. 

Tiganya...timbang berat blog rasa nya ok la kot. Tak perlu berlama menunggu dah boleh jimatkan masa korang kat situ. 

Dah puas merenung menilik kelebihan yang ada pada BLOG KISAH KAMI dan rasanya tiga yang di atas saja lah kalau pun boleh attrack korang jengah jenguk ke ruangan kecil saya tu. Hanya cerita yang berkisarkan kehidupan biasa kami berempat saja boleh dikongsikan bersama dalam blog peribadi saya.

Sekian saja, wassalam.....


TAMBAHAN DARI IntaNBerliaN

Untuk pengetahuan u all, Aini sebaya saya tau.. tapi saya lagu tua sebab saya lahir bulan 2, Aini plak lahir bulan 9.. (",).. Aini jugak ada 2 orang nak, sama jugak dengan saya, cuma bezanya anak Aini lelaki.. Tak rugi u all singgah blog Aini.. best baca entry dia.. ralik je.. (^_^) Sila2 la terjah BLOG KISAH KAMI.. Dapat jugak kita tambah kenalan di alam maya.. (",)    


{ 23 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown April 29, 2013
wahh.. pjgnya dia taip.. hihi.. kalo dia sebaya ina, tentu la sebaya deqla jugak... =)
Ann Ishak Ann Ishak April 29, 2013
okay...meh nak terjah sama
mama3heroo mama3heroo April 29, 2013
jap nk terjah..kikiki
kurus kurus April 29, 2013
seronoknya blog org review ..
ok akak terjah ;)
akillaibrahim akillaibrahim April 29, 2013
dah terjah...umo kita bertiga samalah..hehehehe..kila pun lahir bulan 2. beza kila belum ada cahaya mata sendiri lagi :-)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ April 29, 2013
salam k.ina..
okeh...g terjah sekarang! :)
Si Matatajam Si Matatajam April 29, 2013
Free nanti bleh singgah
Mrs Velentine Mrs Velentine April 29, 2013
tahniah nnt mv terjah k..takde masa ni..klik2 hotlink
Ibu Lala Ibu Lala April 29, 2013
ok akak terjah sekarang tau..
Nisah Idham Nisah Idham April 29, 2013
ok ok, nak terjah lepas ni
Rozie Rozie April 29, 2013
Wh rajin-rajin...terjah jugak
Rozie Rozie April 29, 2013
Wh rajin-rajin...terjah jugak
maszull maszull April 29, 2013
assalamualaikum intan...wah nak terjah juga...;)
mama_umar_maryam mama_umar_maryam April 29, 2013
wahh blhla terjah japg..kot2 blh femes mcm ina ;)
Unknown Unknown April 30, 2013
salam perkenalan sis..
jaakechik jaakechik April 30, 2013
nak terjah gak dia pasni. :)
Umialya Umialya May 01, 2013
wahhh nampaknya kena terjah jugak ni..
ayut ayut May 05, 2013
hihihi....tmbah kenalan jom!